Då tycker jag nog nästan att du själv är värre, som har 4.48 inlägg/per dag som snitt. I snart ett år har du dessutom hållit det tempot. ;)
I övrigt kan jag bara hålla med; välkommen adakadabra! :bire
10 svar · 351 visningar · startad av Garbo
Ny medlem för idag och har redan hunnit med 5 inlägg!! Va månne det bliva av denne? :e
Starkt jobbat, abrakadabra! :birp och välkommen till det bästa forumet på nätet!!!
Då tycker jag nog nästan att du själv är värre, som har 4.48 inlägg/per dag som snitt. I snart ett år har du dessutom hållit det tempot. ;)
I övrigt kan jag bara hålla med; välkommen adakadabra! :bire
Har jag? Eh...det har jag inte märkt... :OO
Men värst är nog ändå @nders med 14.75 inlägg per dag! :e
Å vad vet man, abra kanske är en ny @nders? :p
@nders II, ny bättre! Alla åsiktsbuggar är borta! :e
Dagen är för övrigt inte över ännu, så abrakadabra kan kanske slå på riktigt stort :D
Garbo har ju en väldig förmåga att starta trådar i cafét den senaste tiden i alla fall ;)
Kollar man på dom två till tre senaste sidorna så är det en del trådar skapade av dig Garbo.
Så jag tror att du kan få en tuff konkurent i abrakadabra nu :)
Jupp! Men lite konkurrens är alltid kul! Då märks det att man är bäst! :e :e :e
Måste ju roa mej med nånting när jag går arbetslös.. Bättre att sitta här å störa än att sitta å deppa!
Garbo skrev:
Jupp! Men lite konkurrens är alltid kul! Då märks det att man är bäst! :e :e :e
Måste ju roa mej med nånting när jag går arbetslös.. Bättre att sitta här å störa än att sitta å deppa!
Då kan du ju tänka lite på vårt lilla wF-möte nångång ibland. Baka kakor, göra saft, baka bullar, koka kaffe, duka upp, bränna brännvin , övertyga flera att komma, ... :e :e :e
Hihi
Kanske skulle göra små roliga wf-gubbar i lera som folk kan ha som maskot oxå?
Bränna brännvin hur gör man dä? Har en dammejanne hemma....eller snarare två... :e
bränn inte för lite nu Garbo och välkommen abrakadabra
Garbo skrev:
Hihi
Kanske skulle göra små roliga wf-gubbar i lera som folk kan ha som maskot oxå?
Bränna brännvin hur gör man dä? Har en dammejanne hemma....eller snarare två... :e
Har'u såna hemma, då kan du fixa vin ju. :P