Garbo Medlem sedan apr. 2002 1 509 inlägg Frågan 13 feb. 2003 10:55 #1 Har ni någon favoritmaskot?
Det har jag! En 15 cm hög mjukispingvin med en röd-vit-randig halsduk som alltid sitter på datorbordet vid tangentbordet. Den är sååå söööt! :e
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Jag har en Ferrari F50 i skala 1/39 på skärmen på jobbet + ett hundratal andra mer eller mindre skräphögar ute på gården. Alla räknas som maskot! :e
G goldy Medlem sedan apr. 2001 3 689 inlägg Min Maskot är typ 21-23 cm lång vid gott humör, och kanske runt 15 cm när han vilar :e
Har alltid honom med mig! Jag är såååå nöjd med honom, han kallas "WOW"! :birp
oHLLe Medlem sedan nov. 2002 302 inlägg Min maskot är en klump med häftmassa som ändrar utseende med jämna mellanrum :e
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg
goldy skrev:
Min Maskot är typ 21-23 cm lång vid gott humör, och kanske runt 15 cm när han vilar :e
Har alltid honom med mig! Jag är såååå nöjd med honom, han kallas "WOW"! :birp
Är inte det rätt litet för en katt? :p
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Jag har en liten svart bomb med fötter, stubin och två ögon som jag har fått av en tjejkompis.
Hon tyckte att den symboliserade mig. :OO
Garbo Medlem sedan apr. 2002 1 509 inlägg
OveRRidE skrev:
Jag har en liten svart bomb med fötter, stubin och två ögon som jag har fått av en tjejkompis.
Hon tyckte att den symboliserade mig. :OO
Rund och fin på utsidan men med explosivt inre?? :e :p Bara stubinen inte är kort...
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg En Torshammare i silver :bire
B bewern Medlem sedan juni 2002 3 097 inlägg Re: Favoritmaskot
Garbo skrev:
Har ni någon favoritmaskot?
Det har jag! En 15 cm hög mjukispingvin med en röd-vit-randig halsduk som alltid sitter på datorbordet vid tangentbordet. Den är sååå söööt! :e
Jasså. :) Det är där Lord Pingu håller till. :h
Vi (jag, och hans familj) saknar honom, kolla bara:
http://member.webforum.nu/3752/Pingviner.JPG
Ge tillbaka vår Pingu. :)
W wmaster Medlem sedan dec. 2001 349 inlägg M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Jag har ett par, bl.a en "figur" som dansar och sjunger lalala caramba, mina Nalle Puh-tofflor och mina nördglasögon. :e
goldy skrev:
Min Maskot är typ 2-3 cm lång vid gott humör, och kanske runt 1 cm när han vilar
Har alltid honom med mig! Jag är såååå nöjd med honom, han kallas "WOW"!
§e §jr ;) :e
Garbo Medlem sedan apr. 2002 1 509 inlägg Äsch, skit, pingvinen smet... :e
Garbo Medlem sedan apr. 2002 1 509 inlägg Re: Re: Favoritmaskot
bewern skrev:
Garbo skrev:
Har ni någon favoritmaskot?
Jasså. :) Det är där Lord Pingu håller till. :h
Vi (jag, och hans familj) saknar honom, kolla bara:
http://member.webforum.nu/3752/Pingviner.JPG
Ge tillbaka vår Pingu. :)
Vad har hänt med den längst till höger?? Halshuggen?? §e :e
B bewern Medlem sedan juni 2002 3 097 inlägg Re: Re: Re: Favoritmaskot
Garbo skrev:
Vad har hänt med den längst till höger?? Halshuggen?? §e :e
Ingen aning. Ska kanske vara ett varnande exempel inför framtida rymningar av pingvinen. :e