Championship Manager! :D
Något ni brinner för?
46 svar · 1 167 visningar · startad av Kitti · sida 2 av 3
Frågan, av Kitti
Finns det något som ni verkligen brinner för här på jorden? Kan vara vad som helst, ett stort intresse, en speciell person, husdjuret.... you name it. :) Dela gärna med er. ;) :e Själv brinner jag för dansen!!!!!! Jaja, får väl inte glömma Fredde Mannen... (Nu kanske jag inte behöver städa \hehe\)
Läs frågan i sin helhet →Jag bränner hemma. :x
Njao, brinner o brinner, skulle vara glad om jag kunde hålla mig från detta attans forum ett tag...
solbulle skrev:
Njao, brinner o brinner, skulle vara glad om jag kunde hålla mig från detta attans forum ett tag...
varför det?
:bire
Jag skulle vilja ha något att brinna för. Hoppas att jag kan bli lite brinnigare beträffande fotografering.
Fy fan vilket fult språk! :e
Min flickvän, obskyr pop och min internetuppkoppling,
Jag brinner för livet, champagnen och damerna :e :e :birp
Konstnärligt utforskande! I lera, akvarell, olja, tyg, mm. mm. :birp
Kampsport, Min dator och dess innehåll, Min sambo.
Jag brinner helt klart för att spela musik, speciellt live! :D
webbdesign, familj, vänner, musik, töser, film, playstation, tv.
Eller jag kanske inte brinner för alla dessa saker men det är iallafall saker som ingår i min fritid.
hypatia skrev:
Jag är ju så lyckligt lottad att jag brinner för det jag jobbar med....
Samma här .... fast ämnet e ju då inte detsamma:
- Webbutveckling på MS och Domino.
- Brukshundar ..... en arbetande hund är en lycklig hund ;)
- sist men inte minst .... familjen.
/PatrikB
Jag vill nog vid närmare eftertanke lägga till ett par saker; att skriva, rita samt webbutveckling.
Jag brinner för ehh uhh nä.
Dream Theater, Mp och sånt
Jag tror inte att jag brinner för något speciellt men dessa saker är mig mer kära än andra:
- astronomi
- webbprogrammering och design
- så klart: kompisar, film och musik
Fotboll, bärs och brudar.
Datorn brinner en del i skallen på mig också... ;)
Aikido & sambon (som jag lyckats indoktrinera såtillvida att hon börjat på nybörjarkurs för vuxna *hurrar*)
Jag brinner just nu för att få tillbaka min dv kamera som jag hade i 2 dagar efter jag köpt den som sen var tvungen att lämnas in på service för firewire gränssnittet var kasst.
... kan man kasta med honom? (okkido alltså ;) )