Inte nog med att jag i morse var stressad som en skitnödig iller, jag satte mig på huk för att packa ner laptopen och vips så knackar det till. Det var inte min rygg, det var inte något av mina knän och det var inte parketgolvet. Det var mina brallor! Alldeles under bakfickan på högersida sprack skiten, rakt över från söm till söm (heter det söm?). Det syns inte men det drog jäkligt kallt när jag gick till bussen. Hann ju inte byta! :OO :e
Hur gamla de är? Köpte dem i oktober 2002.
GAH! x( x( H&M:s barnarbetare ska få höra ett och annat, det vill jag lova! :o
Hur piiinsamt är det egentligen, om man står med gylfen - omedveten - totalt nerdragen, på ett besök hos sin tjej/kill kompis och helt plötsligt kommer deras respektive partner in genom dörren!! :o
min bror gjorde ett hållbarhets test med mina jeans en gång... :i
han tog ett rep som han fäste i mina jeans med en karbinhake.
i andra sidan på repet knöt han fast min systers Schäfer på ca 60-65 kilo (jag vägde kanske runt 35-40kg)... :stud
sedan tog han en pinne och kastade allt vad han kunde.
jag var helt ovetande om denna vetenskapliga test... §e
resultat:
jag slog en baklängesvolt och landade på magen...
byxorna gick mitt itu, från knappen via gylfen runt upp mot ryggen. men byxhällan höll, men byxanhalvan som karbinhaken var fäst på åkte av med en himla fart... :o
alla skrattade så dom grät, förrutom jag som inte fattade vad som hände... :e §e
Vilka stereoider ger man en schäfer om den väger 60-65 kg ???
Inga alls, min lilla gubbe väger lika mycket och har en mankhöjd på ca 75-78 cm, fast han är lite stor för att vara en Schäfer :h
Fast jag har sett större Schäfrar :D
265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e