Du har en IQ på 77.
Du är lagom. Inte smart och inte dum. Precis mittimellan faktiskt. Det är extremt tråkigt att vara. Men du kan vara glad att du inte är en dummis i alla fall.
:)
50 svar · 1 080 visningar · startad av hypatia
Testet skrev:
Du har en IQ på 45.
Du är inte så smart. Faktiskt jävligt korkad. Men är man så dum som du är så fattar du ändå inte vidden av det hela. Ta testet igen och slumpklicka på varje fråga. Chansen är faktiskt större för att det skall gå bra då.
http://www.harald.net/hjarnkontoret/iqtest/iq-test.asp :birp
Du har en IQ på 77.
Du är lagom. Inte smart och inte dum. Precis mittimellan faktiskt. Det är extremt tråkigt att vara. Men du kan vara glad att du inte är en dummis i alla fall.
:)
Jag trodde att jag var smartare än så här men ack vad fel jag hadde...
Du har en IQ på 84.
Du har en IQ på 84.
Du är lagom. Inte smart och inte dum. Precis mittimellan faktiskt. Det är extremt tråkigt att vara. Men du kan vara glad att du inte är en dummis i alla fall
Bah, mit andra test gav mig 130-135
His Divine Shadow skrev:
Andra test... Det är de första poängen som räknas... §e
Ö :q
85 fick jag..
men well... ett litet annorlund iq-test som sagt..
mitt förra iq-test var nånstans runt 130 faktiskt. jag minns inte exakt ;)
Du har en IQ på 99.
Du är absolut ingen dummis! Du är smartare än de allra flesta faktiskt. Smartare än Christer Ulfbåge faktiskt. (Han var här innan och gjorde testet faktiskt..) Så var stolt! Sträck på dig! Och dra en kul vits!
Att det alltid skall bli såhär när man vill prova hur smart man är. :OO
Du har en IQ på 230
Du var nära att förstöra vårat system med din otroliga intelligens. Var snäll och håll dig borta från våra datorer, vi har inte råd att byta ut dem pga att så otroligt smarta personer som du gör test hos oss.
§e §jr :OO
Du har en IQ på 77.
Man får väl vara nöjd. Ett bevis på att man lever. :r
Yay. :e
Du har en IQ på 85.
Men.. haha :e
Du har en IQ på 73.
Du är inte så smart. Faktiskt jävligt korkad. Men är man så dum som du är så fattar du ändå inte vidden av det hela. Ta testet igen och slumpklicka på varje fråga. Chansen är faktiskt större för att det skall gå bra då.
IQ 71. Jag vill inte tro att det här testet är på riktigt. :e
Theon: Kom med något nytt. §e :P ;)
70 fick jag
Du har en IQ på 74.
Du är inte så smart. Faktiskt jävligt korkad. Men är man så dum som du är så fattar du ändå inte vidden av det hela. Ta testet igen och slumpklicka på varje fråga. Chansen är faktiskt större för att det skall gå bra då
Rätt nöjd x(
Du har en IQ på 72.
Darren skrev:
His Divine Shadow skrev:
Andra test... Det är de första poängen som räknas... §e
Jag menar ett helt annat test
Du har en IQ på 77.