Det är smart att de gör reklam för att få in lite dumskallar i hästbranchen också. Större omsätning ger ju större vinster, och de som spelar Harry Boy lär ju inte kamma hem storvinsterna.. ;)
Det är smart att de gör reklam för att få in lite dumskallar i hästbranchen också. Större omsätning ger ju större vinster, och de som spelar Harry Boy lär ju inte kamma hem storvinsterna.. ;)
Det är det jag menar. Jag vill inte ta en "harry boy".
Jaja, det verkar inte som om någon vet något om hästar. Nån kanske har koll på vilket spel det är störst chans att vinna på?
Jag vet att dom har gjort någon undersökning om det men jag kommer inte ihåg resultatet :r
Som någon sa tidigare så är de oftast dom som är insatta som vinner det stora pengarna. Harry Boy är väl en ganska bra chans för den som inte kan något om hästar, annars är det ganska svårt enligt min mening.
Jag jobbar som atg-ombud och kan inte påstå att jag märker att man vinner mer på ett spel än ett annat (dvs, Komb, V75, V5, DD, osv osv).
Nee, spela hellre på Måltipset eller Stryktipset ;)
De jag gör hemsida nu kammar hem de stora pengarna på hästar. Fast de spelare inte utan äger en massa hästar istället, så har du ett stall och en ponny (kan funka med Selle) så testa det istället :)
Som någon sa tidigare så är de oftast dom som är insatta som vinner det stora pengarna. Harry Boy är väl en ganska bra chans för den som inte kan något om hästar, annars är det ganska svårt enligt min mening.
Jag jobbar som atg-ombud och kan inte påstå att jag märker att man vinner mer på ett spel än ett annat (dvs, Komb, V75, V5, DD, osv osv).
Nee, spela hellre på Måltipset eller Stryktipset ;)
Men på stryktipset vinner man ju inget. Man måste ju ha mer än 11 rätt för att vinna något som jag har förstått det.
Där finns det knappast några stora pengar att hämta.
Eller är jag helt ute och cyklar?