Det är smart att de gör reklam för att få in lite dumskallar i hästbranchen också. Större omsätning ger ju större vinster, och de som spelar Harry Boy lär ju inte kamma hem storvinsterna.. ;)
Det är smart att de gör reklam för att få in lite dumskallar i hästbranchen också. Större omsätning ger ju större vinster, och de som spelar Harry Boy lär ju inte kamma hem storvinsterna.. ;)
Det är det jag menar. Jag vill inte ta en "harry boy".
Jaja, det verkar inte som om någon vet något om hästar. Nån kanske har koll på vilket spel det är störst chans att vinna på?
Jag vet att dom har gjort någon undersökning om det men jag kommer inte ihåg resultatet :r
Som någon sa tidigare så är de oftast dom som är insatta som vinner det stora pengarna. Harry Boy är väl en ganska bra chans för den som inte kan något om hästar, annars är det ganska svårt enligt min mening.
Jag jobbar som atg-ombud och kan inte påstå att jag märker att man vinner mer på ett spel än ett annat (dvs, Komb, V75, V5, DD, osv osv).
Nee, spela hellre på Måltipset eller Stryktipset ;)
De jag gör hemsida nu kammar hem de stora pengarna på hästar. Fast de spelare inte utan äger en massa hästar istället, så har du ett stall och en ponny (kan funka med Selle) så testa det istället :)
Som någon sa tidigare så är de oftast dom som är insatta som vinner det stora pengarna. Harry Boy är väl en ganska bra chans för den som inte kan något om hästar, annars är det ganska svårt enligt min mening.
Jag jobbar som atg-ombud och kan inte påstå att jag märker att man vinner mer på ett spel än ett annat (dvs, Komb, V75, V5, DD, osv osv).
Nee, spela hellre på Måltipset eller Stryktipset ;)
Men på stryktipset vinner man ju inget. Man måste ju ha mer än 11 rätt för att vinna något som jag har förstått det.
Där finns det knappast några stora pengar att hämta.
Eller är jag helt ute och cyklar?
12 rätt är det ofta ganska okej utdelning på och 13 rätt kan du få riktigt mycke pengar... men vadå? är du ute efter miljoner eller? då får du spela v75 eller lotto, och då säger jag lycka till!
De flesta spel och lotterier är upplagda på ett mycket elakt och utstuderat sätt. Ju mer man kan vinna på dem destor svårare är det att vinna... det är ju mycket elakt tycker jag.
Läs i några tidningar med travexperters system sedan tar du ett system och modifierar det lite. Om man enbart kör på deras system så vinner man inga stora pengar om man skulle vinna.
12 rätt är det ofta ganska okej utdelning på och 13 rätt kan du få riktigt mycke pengar... men vadå? är du ute efter miljoner eller? då får du spela v75 eller lotto, och då säger jag lycka till!
Men hur stor chans är det att man får 12 rätt då?
Nää, jag är inte ute efter att vinna miljoner. Jag är ute efter ett spel man kan vinna skapligt med pengar, och som man kan lära sej, så det blir en hobby. Det kanske stryktippset skulle va, men jag är inte ett dugg intresserad av fotboll ;) ¨
Så det var därför jag tänkte på hästar, det verkar vara riktigt skoj.
Ja, men om du inte gillar fotboll och tycker att tippa på hästar verkar skoj så är det väl bara att prova! Man får sätta in sej i spelet om man vill ha större chans att vinna och det kräver ju att man följer med i travet. Att enbart gå efter väggtidningarna varje gång, ja du kan man ju lika gärna köpa en harry boy.
Trav kan ju bli en riktigt rolig hobby om du gillar hästar. Det är ju lopp i stort sett tjugofyra-sju, och det brukar inte vara några problem att få tag i kuskar osv., om man besöker travbanorna och stallbackarna.
Själva tippandet är inte så svårt, jag kan nästan lova att du också kan hitta korta instruktioner på atg.se, det är att pricka in rätt hästar som är det kluriga.