1. Det känndes inte lika mycket som jag trodde att det skulle göra första gången.
2. Har inte ångrat mig.
3. Egentligen skulle jag säga att du borde vänta tills du är 100% säker men om du ändå vill göra en så se till att det blir på ett ställe där du lätt kan dölja den under något klädesplagg.
1. Trycks in tycker jag låter lite väl vulgärt.. det är en brännande känsla liksom, svårt att förklara. Det gör mycket mindre ont än vad folk tror.
2. Nope, never.
3. Nja, det är nog att föredra att vara 100% säker.
4. Både :)
Om du är ute efter att prova en tatuering kan du alltid avbilda nåt du skulle vilja ha och föra över det till transperant självhäftande plast! Så går du omkring med den och känner efter! Då är det ju lätt att ta bort den! :)
Eller så finns det ju sådana där fusk-tatueringar åt tjatiga ungar som går att prova på. Men då är det svårare att prova den man funderat på.
För, som sagts tidigare i tråden, gör det inte om du inte är 100 på att vill!
1. Så länge du inte är full eller tatuerar på nåt konstigt ställe så gör det inte så ont - som att tispa huden hårt med en nagel.
2. Inte ångrat mig.
3. Är du inte säker så ska du inte tatuera dig.
4. Det du tycker är snyggast. Piercing har ju den fördelen att den går att ta bort men det är ju betydligt farligare.
Armarna var ingen fara, skuldran/ryggen var mycket värre tyckte jag, kanske för att en vinge går rakt över skulderbladet (den del som sticker ut lite... whack,whack,whack lät det ;) )
Överarmen är lugnt, det "bränner" under tiden de kör den, sedan blir det som ett skrapsår ungefär... det är nästan värre att man inte får lov att klia på ruvorna =)
Tjejer har dessutom dokumenterat högre smärtgräns än killar så det är inga problem...
tänk såhär, när/om du vågar, är du redo att tatuera dig
Fan va schysst att tatuera in en vf- :birp på armen!!
Nästa projekt kanske? Tengblad lär kunna göra det med sin lilla kniv från paketet "Den lille läkaren" §e