Har ni nån gång känt att allt bara gått åt ett håll -> fel håll?? Och allt man gör bara blir fel? Ingenting känns som det ska vara..??
Har ni också dessa dagar eller é jag den enda?? :l
Vad gör ni för att det ska "bli bättre"?? Några råd?
25 svar · 605 visningar · startad av Kitti
Har ni nån gång känt att allt bara gått åt ett håll -> fel håll?? Och allt man gör bara blir fel? Ingenting känns som det ska vara..??
Har ni också dessa dagar eller é jag den enda?? :l
Vad gör ni för att det ska "bli bättre"?? Några råd?
Jodå, sådana dagar inträffar emellanåt. Kan något gå fel så går det fel. Det är nog bara att digga läget och försöka få ut något positivt av det hela trots helvetet. Och en positiv sak är ju att det inte kan bli värre nästa dag. :)
Johnny Rönnberg;
Håll dig till trådens ämne och håll dina spekulationer om dagens Columbia olycka i den tråd/ar som du redan startat.
:OO
Glömde bort lagen om alltings jävlighet... Murphys law §e
Dra ut och motionera. Då hinner man tänka igenom både det ena och det andra och rensa huvudet rejält. Tips är att vara ute i cirka en timme om man orkar, man är nästan en helt ny människa både fysiskt och psykist när man kommer tillbaka. Testa det!
Dryden skrev:
Dra ut och motionera. Då hinner man tänka igenom både det ena och det andra och rensa huvudet rejält. Tips är att vara ute i cirka en timme om man orkar, man är nästan en helt ny människa både fysiskt och psykist när man kommer tillbaka. Testa det!
Då för man bara håll, sendrag och andra otrevligheter ju... :p ;)
Man gör det man tycker är roligt! :D
Det brukar ibland hjälpa. :)
dom dagarna är ett helvete å tyvärr finns det inte så mycket man kan göra år det..
Du är verkligen inte ensam om att ha sånna dagar! :l
Det konstiga är... även om jag ibland känner mig jätteglad, så kan jag ändå känna mig nere och tvärtom.. Lite invecklat, jag vet...
I guess the truth is: sometimes life stinks! :p
Kanske kan dessa visdomsord hjälpa?
If life seems jolly rotten,
there's something you've forgotten,
and that's to laugh and smile and dance and sing.
When you're feeling in the dumps, don't be silly, chums,
just purse your lips and whistle, that's the thing.
And...
Always look at the bright side of life
:bire
Reefer skrev:
Johnny Rönnberg;
Håll dig till trådens ämne och håll dina spekulationer om dagens Columbia olycka i den tråd/ar som du redan startat.
:OO
Jag håller inte på och spekulerar. Det överlåter jag till andra.
Kitti du behöver åka snowboard
Lord Pingu skrev:
Kitti du behöver åka snowboard
Det kan man lugnt säga... Efter att jag har handlat hem lite mat i morron skall jag fan ut o åka hela dagen om det fortfarande ligger snö kvar ;) :e
/ Mikul
Men jag vågar inte åka snowboard juh.. :l Har inte stått på en snowboard på snart 2 år, fick hjärnskakning sist... :( ;)
Johnny Rönnberg skrev:
Reefer skrev:
Johnny Rönnberg;
:OOJag håller inte på och spekulerar. Det överlåter jag till andra.
Tycker, vart jag än går i forumet så finns det länk te din sida eller till tråden om d där. :OO
Kitti skrev:
Men jag vågar inte åka snowboard juh.. :l Har inte stått på en snowboard på snart 2 år, fick hjärnskakning sist... :( ;)
Tänk bara så här: "Jag kan åka, jag är inte rädd." ;) :e
/ Mikul