Självklart!
Har DU utgett dig för att vara någon annan än den du är på Internet? :)
(tex annat kön på en chat)
15 svar · 342 visningar · startad av Pellefant
Har DU utgett dig för att vara någon annan än den du är på Internet? :)
(tex annat kön på en chat)
Självklart!
Nej, jag har bättre saker för mig. ;)
Japp, jag heter egentligen kjell.
Jag brukar utge mig för att vara Rikard ibland
Givetvis!
Jag var tvungen att testa nyss genom att gå in på aftonbladets chat med ett tjejnamn för att se vad som hände. :e
På fem minuter fick jag meddelanden från över tio snuskgubbar. :e :e
Jag har väl också använt tjejnick någon gång får jag erkänna, mest i studiesyfte.
Man ser på ett intressant sätt hur hur ett fåtal män kan vara riktigt hemska på chattarna mot tjejer.
Japp, hette en gång nåt med Magnus&Berra! :e
Testade i begynnelsen då chat precis blivit populärt om det skulle vara fler folk som ville snacka med en om man var kille och fick då för mej att föreställa två. Fick napp mycket lättare och drev det så långt att en ung tjej blev intresserad av en av dem efter att jag låtsas spela ut den ena killen mot den andra.
:e §e
Efter ett tag tyckte jag lite synd om tjejen eftersom hon verkade ta det på så mycket allvar och lyckades lirka mej ur det hela så smidigt som möjligt utan att hon skulle märka av vad som verkligen försegått.
Kände lite smått dåligt samvete där då...erhum... :r
Ibland utger jag mig för att vara skabbig. :r
Garbo skrev:
Japp, hette en gång nåt med Magnus&Berra!
Testade i begynnelsen då chat precis blivit populärt om det skulle vara fler folk som ville snacka med en om man var kille och fick då för mej att föreställa två. Fick napp mycket lättare och drev det så långt att en ung tjej blev intresserad av en av dem efter att jag låtsas spela ut den ena killen mot den andra.
Efter ett tag tyckte jag lite synd om tjejen eftersom hon verkade ta det på så mycket allvar och lyckades lirka mej ur det hela så smidigt som möjligt utan att hon skulle märka av vad som verkligen försegått.
Kände lite smått dåligt samvete där då...erhum...
Va?!
Var det du som var Magnus&Berra!
Jag fick gå i terapi för att komma över det ju!
:x x( :( :l
;)