Själv drömde jag att stoffe-2k var med i Vem vill bli miljonär och 320000 kronors-frågan var: "Vad är standardupplösning för en iMac i MacOS X?" :e :e :e Det måste tamejfan ha varit den värsta drömmen jag någonsin drömt :e
(sedan vill jag bara påpeka och dementera att drömma om stoffe-2k är nåt jag gör ofta utan att detta var en engångshändelse och kommer icke att upprepas! ;) )
Själv drömde jag att stoffe-2k var med i Vem vill bli miljonär och 320000 kronors-frågan var: "Vad är standardupplösning för en iMac i MacOS X?" :e :e :e Det måste tamejfan ha varit den värsta drömmen jag någonsin drömt :e
(sedan vill jag bara påpeka och dementera att drömma om stoffe-2k är nåt jag gör ofta utan att detta var en engångshändelse och kommer icke att upprepas! ;) )
jag drömde att jag spran ute på en åker mitt ute i skogen. helt plötsligt te min stora förvåning kommer det utspringande en ponny från ett buske i närheten. jag blev så rädd så jag började springa skitfort, nu var jag uppe i ungefär 97km/h och jag kunde inte kontrollera mig själv så jag sprang rakt in i en sten och bröt nacken och inte nog med detta, när jag hade legat där ett tag så vaknade jag!!!!!!!!!!!!
Drömde dels om CS hehe, men sen också att jag vandrade nånstans med min far, lillebror och storebror tror jag, men var minns jag inte, det var en brant backe som vi hela tiden skulle uppför men detta var svårt eftersom den var enbart i sten och grus men sen när vi väl var uppe så gick vi högt upp längs ett vattendrag men vettefan, det var nåt mer speciellt med vattendraget alltså, hmmmm!? Inte dags att starta ett "dröm"-forum?
Kommer inte ihåg vad jag drömde om. Jag har drömt en hel del om zombies på sistone, kanske har blivit lite för mycekt splatterfilmer ;)?
En natt senaste veckan drömde jag att jag satt i fångläger i asien och gjorde nånting som man inte fick, vet inte vad. Så jag blev straffad med nån märklig maskin som antagligen skulle dödat en människa i verkligheten...
Jag minns inte exakt vad jag drömde, men det var underbart :e och pga drömmens karaktär tänker jag inte avslöja mer än så.. :OO :e :r
Var redigt förvirrad när jag vaknade i alla fall, klockradion brölade sådär äckligt högt, men i några sekunder drabbades jag sinnesförvirring och kunde inte förstå varför den inte tystnade - jag tryckte ju på öh lampknappen upprepade gånger.
Jag minns inte exakt vad jag drömde, men det var underbart :e och pga drömmens karaktär tänker jag inte avslöja mer än så.. :OO :e :r
Var redigt förvirrad när jag vaknade i alla fall, klockradion brölade sådär äckligt högt, men i några sekunder drabbades jag sinnesförvirring och kunde inte förstå varför den inte tystnade - jag tryckte ju på öh lampknappen upprepade gånger.
inatt drömde jag om en tokig katt som kastade snöbollar på mina tänder.
Men som tur va hade jag min spikpistol med mig och kunde beskuta tönten.
Och helt plötligt befann jag mig helt nersupen hemma hos Lasse W med trasiga armar och avskurna lår.
Helt plötligt kom bire inridandes på Ponny-Selle och skrek att han skulle kasta kakor på oss om vi inte gav upp skatten.
Men när vi vägrade hoppade Mr.N fram ur en garderob med sin basooka och sköt ett skott som virrade runt i rummet en hel timme innan det landade i Lasses säng och somnade.
Men vad ingen förstod då va att Palle hade förtrollat skottet med sina hemgjorda-magiska fingervantar som han fick i julklapp av sin mamma.
Sen bjöd Lasse W alla på muffins.
/ Mikul
260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e