webForumDet fria alternativet

Det var en feg en....

Småprat

10 svar · 283 visningar · startad av Lord Pingu

Medlem sedan apr. 20013 480 inlägg
Frågan#1

wooster skulle köpa grejer idag men han vågade inte :o
Inte ens när jag ringde hans dam för att be om hjälp så vågade han gå in till den unga snygga kassörskan
det var först när jag hade satt mig på en buss hem som han lyckades hitta en lagom folktom bensinstation att gå in på som han lyckades

Medlem sedan mars 20023 561 inlägg

Vaddå för grejor? :q

Medlem sedan maj 20023 372 inlägg

Kondomer...?

Trots att jag är 25+ så tycker jag det kan vara lite pinsamt att handla det fortfarande.

Använde toaletten på centralen(Stockholm) för ca ett halvår sedan, där de har folk som jobbar heltid, besöket kostar 5 kr, alltid rent och snyggt, och såg att det var en automat där....praktiskt tänkte jag, men såg att den var trasig, så jag lånade den i tjejernas del då det var tomt där, det är precis vid ingången, och det är ingen dörr att öppna eller så in till deras "lobby"(med handfat, speglar mm)....hursomhelst, döm om min förvåning när jag såg på paketet att de gick ut i december 1998, alltså, för ca 4 år sedan, kan inte vara många av tjejerna som använder den automaten....naturligtvis klagade jag inte....slängde dem...

Medlem sedan mars 20023 561 inlägg

Pellefant skrev:

Trots att jag är 25+ så tycker jag det kan vara lite pinsamt att handla det fortfarande.

Lite konstigt att det ska vara så... Det är ju trots allt en ganska naturligt.

Medlem sedan mars 20012 635 inlägg

Pingu: den var inte folktom mycke folk och bara killar ;)
så det gick lite lättare.

Klart det är pinsamt att köpa kondomer om kassörskan är ung och har en kompis där inne.

Medlem sedan apr. 20013 480 inlägg

men vi gick ju runt på stan i en timma före ju

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Är inte den bästa lösningen helt enkelt att inte ha sex?
Varför inte gå i exil?

:stud :e

Medlem sedan okt. 20023 030 inlägg

Det är väl inte pinsamt heller. Jag är bara 16 och köper såna på ICA. Även om det är lång kö så alla ser. Skit samma. Dom flesta har gjort samma sak i min ålder.

Medlem sedan dec. 19992 751 inlägg

Nexus86 skrev:

Det är väl inte pinsamt heller. Jag är bara 16 och köper såna på ICA. Även om det är lång kö så alla ser. Skit samma. Dom flesta har gjort samma sak i min ålder.

Jo, fast ni använder de till att fylla med vatten och kasta på folk :p

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Lite pinsamt jo, men egentligen, vem bryr sig? Kassörskan har glömt dig inom två minuter ändå eftersom du förmodligen bara är en kund av flera hundra den dagen.

han är inte så feg som man tror x(

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)