webForumDet fria alternativet

Min FuncSurface!

Småprat

6 svar · 238 visningar · startad av Mr. N.

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg
Frågan#1

Aaaagh!
För andra gången idag måste jag skjuta upp min FuncSurface en bit på skrivbordet. Min nemesis Lofberg har uppenbarligen som plan att förstöra min fina musmatta, titta bara på de bifogade bilderna:
Bevisföremål 1
Bevisföremål 2
Bevisföremål 3
Sådär blir det om man låter mattan hänga utanför skrivbordet och sedan låter handleden vila mot den. Den kommer att gå sönder förr eller senare och då ska Lofberg betala...
Helst vill jag ju inte att musmattan ska gå sönder öht, vad tycker ni att jag ska göra för att förhindra detta?
Ska jag förbjuda honom att använda FuncSurfen?

Medlem sedan apr. 20021 509 inlägg

Ta en sån där plastskärbräda och gör en musmatta av den och låt sedan han få använda den! Tål att hamna över kanten!! :e

Medlem sedan sep. 20014 781 inlägg

Usch att inte kunna vårda denna matta är dåligt :x

Hur kan den glida ner? Har själv en och den glider inte mycket..

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

Glatt skrivbord...
Och idag när jag kommer hem, hur tror ni att det ser ut? Då sitter han vid datorn och har musmattan långt ut och tynger ner den, men märker ingenting förrän jag säger åt honom. Han saknar fullständigt respekt för andras saker...

Medlem sedan juni 20014 421 inlägg

Säg till honom att han inte får använda den......är han så dum att han inte klara av att ha saker utan att förstöra dem så skall han heller inte använda dem...

Medlem sedan juni 20023 097 inlägg

Mr. N. skrev:

Glatt skrivbord...
Och idag när jag kommer hem, hur tror ni att det ser ut? Då sitter han vid datorn och har musmattan långt ut och tynger ner den, men märker ingenting förrän jag säger åt honom. Han saknar fullständigt respekt för andras saker...

Hugg mus-armen av honom, så kan han inte fortsätta med denna förstörelse. :e

Medlem sedan sep. 20014 781 inlägg

Länge leve fUnc Industries!!! :e

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)