Asså...
Jag vet inte om jag är riktigt i skick att fråga/skriva här just nu men jag försöker ändå..
Vet inte riktigt hur jag ska förklara det här men jag försöker..
Är jag dum för att jag tycker ett förhållande är en stor jävla lögn om tjejen vill ha en paus där hon ska ha möjlighet att träffa en gammal "flamma" för att "komma över honom". Detta efter vi varit ihop i 8 månader.
Nej. Du är definitivt inte dum. Om hon efter åtta månader kommer på att hon inte kommit över sitt ex så skulle jag be henne fara och flyga. Det är sånt man "fixar" innan man inleder någonting nytt.
Håller med alla andra. Skulle inte ens förhandla här.
Även om man älskar henne så kommer förmodligen en sån här sak aldrig hålla eftersom hon inte förstod vad hon frågade men du gjorde det!
Men jag vill inte att hon ska fara å flyga.. Älskar fan henne.. Men ja, jag har väl inget större val känns det som...
Det är bättre att du ber henne fara å flyga nu än att du väntar och gör det när det gått åtta månader till... Sånt här är svårt men, som du sade, hon har ju inte kommit över honom än och då är det frågan, vad har hon att ge dig!?
fattar inte d bara.. hur fan ska man öht kunna hitta nån.. man ger allt å liksom försöker vara snäll å liksom ja ge så mycket man bara kan.. å man får sådana här saker..
det är fanimej andra gången i rad nu.
Oj, oj, snacka om att inte begripa vad hon gör med dej!!! Hon tycker säkert hon gör dej en tjänst då hon ska försöka reda ut sina känslor för den andra. Egoist är va hon är!! Hon skulle sätta sej i din sits och ställa samma fråga till sej själv! Jag undrar just om hon skulle gå med på det om det var du istället för hon som gjorde så?
Jag kan säga att hur ont den än skulle göra så skulle min partner sett mej för sista gången om han valde att göra så. Tilliten i förhållandet är ju bruten!
Hur ska du veta om du tillåter henne detta, och hon inser att det är dej hon älskar, att hon inte kommer att göra samma sak igen om ett tag??
Det gör ruskigt ont när man förlorar en kärlek men tiden läker alla sår och snart träffar man en ny! Dumpa henne!
Tråkigt att du ska behöva uppleva det för andra gången, men var inte för snäll i förhållanden! Tänk på dej själv lite mer och ställ inte upp på vad som helst!!
mm måste säga att det var ganska så bra analyserat garbo du träffa ganska rätt. eller helt rätt.
Hon förstår liksom inte vad hon säger känns det som. Och hon tycker att jag inte litar på henne, nu finns där liksom ingen anledning att göra det..
Och ja, hur vet jag att hon inte säger samma sak igen? Att hon vill ha en paus?
Och ja, nu måste jag fanimej lära mig att man inte ska vara snäll i förhållanden. För snäll iaf =)
There can only be one...
F-n - tycker riktigt synd om dig, men om hon ställer sådana krav - "Fuck it" och henne... Att ens hon föreslår det är helt bisarrt, jag blir ju ju nästan irriterad när jag hör det.
Jymdis(vet ju inte vad du heter eg), men även om det svider/kommer att svida satan när du gör slut - GÖR SLUT och skit i henne. Svårt nu men ta Aldrig att någon trampar/hoppar på dig som hon " försöker" göra!
Jag hade aldrig tolererat sådan beteende, inte en chans i hela det där varma stället där nere. Kasta ut hennes saker på gatan, riv bort hennes namn från dörren och byt lås. End of discussion.
Har man inte kommit över sitt ex efter ett åtta månaders förhållande, utan måste gå tillbaks.. ja, det bevisar väl hennes värdighet. Jag hade inte dragit mig en sekund för att kasta ut henne, bokstavligt talat.
Visst, man kan älska någon så mycket att det gör ont och man går gärna med på vad som helst, men tro mig; det slår tillbaka.
Frågan är väl egentligen inte om du älskar henne, utan snarare ifall du verkligen kan leva med att hon tydligen inte älskar dig. Hon förtjänar dig inte.
Gör vad som känns rätt för dig, då blir det bra i slutändan.
Tungt, men människor som behandlar en på det sättet ska ut från ens liv fortast möjligt, även om det kan vara surt. Personligen skulle aldrig jag kunna prata med en människa som behandlat mig på det viset.
Tråkigt att höra men jag instämmer med större delen här inne. Dumpa henne!
Hon verkar ha en märklig syn om hon ska tillbaka till ett ex för att glömma(!) honom. Låter som ett fult sätt att öppet strula med någon annan? Om hon planerar att komma tillbaka.
Nej usch! x(
Jag håller med den skara människor som redan har skrivit - dumpa henne.
Jag tänkte dock spekulera lite, eventuellt kan det komma lite salt i såren men det är inte avsiktligt. Men tanken slog mig när jag läste allt om uppehåll och hennes flams-trams och idioti hit och dit - hur vet du att hon inte prasslat under tiden? Det känns som att hon redan innan hon sa detta till dig har haft djup kontakt med ex:et och att det förmodligen (om hon har några som helst känslor, tvivlar iofs) har tagit tid för henne att kläcka ur sig det här. Ja, det var bara en känsla jag fick... :l
Jag tycker att du skall dumpa henne. Varför skall du lägga ner massa tid och känslor på henne när du inte verkar få ett skit tillbaka?
Jag hade aldrig tolererat sådan beteende, inte en chans i hela det där varma stället där nere. Kasta ut hennes saker på gatan, riv bort hennes namn från dörren och byt lås. End of discussion.
Håller med helt!! Eller så kan du skälla ut henne efter noter så hon förstår hur idiotiskt hon tänker. Det skulle nog kännas bra för dig också att få ur dig allt :)