Hehe. Kolla på Tv-shop lite då och då. De ska ha nån grej som fixar sånt där :)
Jag vill ju ha rakt och platt hår. Går det att joxa i sån där permanentvätska? Frisören kostar ju en förmögenhet
20 svar · 717 visningar · startad av pilt77
Jag vill ju ha rakt och platt hår. Går det att joxa i sån där permanentvätska? Frisören kostar ju en förmögenhet
Hehe. Kolla på Tv-shop lite då och då. De ska ha nån grej som fixar sånt där :)
Re: mitt hår är fluffigt och vågigt, vad ska jag ta mig till???
pilt77 skrev:
Kort svar: Platt-tång :h
Re: Re: mitt hår är fluffigt och vågigt, vad ska jag ta mig till???
Cheezes skrev:
pilt77 skrev:
blir det bra då?
Re: Re: Re: mitt hår är fluffigt och vågigt, vad ska jag ta mig till???
pilt77 skrev:
Cheezes skrev:
pilt77 skrev:
blir det bra då?
Ooo ja, efter en 8 timmars sömn är håret lika rakt och fint...
men håret blir väl jävligt risigt och slitet av platttång?
pilt77 skrev:
men håret blir väl jävligt risigt och slitet av platttång?
Som allt annat; hårspray, ciggarettrök, dagliga hårtvättningar, kamning/borstning, föning och andra föroreningar som vi utsätter håret för.
Vill man bli fin, så får man lida pin :stud
Jag har väldigt lockigt hår och jag kan bara säga att locktången var nog det sämsta Jag har prövat. Efter ca 30 min på samma ställe så lockade håret ändå upp sig.
Det finns däremot vax. Tror fruktis har ett som ska släta ut hår, inte för att jag har hittat det men fick ett gratisprov nångång och det funkade faktiskt.
raka av skiten och köp en tupe :p ;)
Är inte strykjärn en bra grej? Kan vara lite svårt att sikta, men värt ett försök ändå?
Har också "problem" med lite halvvågigt hår och det brukar jag lösa genom att klippa det kort och använda vax. :)
pilt77 skrev:
Hmm.. då é jag din raka motsats. Mit hår är långt och rakt, men jag vill gärna ha det lite "fylligare"... :)
Vill man ha rakt hår använder man ju en rakapparat, det hörs ju på namnet :)
Kitti --> jag testade shampot "Thicker fuller hair" efter att ha provat allt möjligt annat... Visserligen har jag kort hår men det kanske funkar på långt också?
celia: Hmm... har aldrig hört talas om "Thicker fuller hair"... Va é det för shampo?
Nicrosoft skrev:
Vill man ha rakt hår använder man ju en rakapparat, det hörs ju på namnet :)
:birp
Jag har mitt fluff och jag är stolt!
Vill du ha rakt så använd vax...
Re: mitt hår är fluffigt och vågigt, vad ska jag ta mig till???
pilt77 skrev:
Skriv till bullen §e