Lycka till §e
Japp .. då var det dags å sätta sig på en buss i rikting mot gbg... mönstringsdags :l ...
Kan passa på å tacka alla för en härlig tid här på wF, då det känns som om risken finns att man kommer i en bodybag hem till Borås idag..
:bire
28 svar · 877 visningar · startad av #L#
Japp .. då var det dags å sätta sig på en buss i rikting mot gbg... mönstringsdags :l ...
Kan passa på å tacka alla för en härlig tid här på wF, då det känns som om risken finns att man kommer i en bodybag hem till Borås idag..
:bire
Lycka till §e
Lycka till! Det blir säkert man av dej oxå! :e
Lycka till :)
Oh, i göteborg har man mönstrat.. :) Det är inte så illa som du tror.. Något värre skulle jag vilja säga.. Inte en jävel har någon som helst humor där.. Frånsett psykologen som konstigt nog var den enda vettiga på hela stället.. Dötrist med andra ord.
Hehe, jag har fyllt 18 för över en vecka sedan och inte hört nått från FInland ang. lumpen, *håller tummarna för att jag ITE får nått brev därifrån.*
Lycka till! :)
kommer ihåg min mönstring. fick sitta och titta på film halva dagen. blev befriad från fysprovet av psykologen som för övrigt ansåg att jag borde söka psykolog att prata med (ja, jag var helt ärlig hos psykologen) :e blev utbildningsreserven för min del.
Om du vill slippa så är det bara att trycka "vet ej" på mer än hälften av frågorna på IQ-testet, jag tror t.o.m. att "vet ej"-knappen är en del av testet för det är ju bara de som är riktigt dumma som använder den :)
medialabs skrev:
Hehe, jag har fyllt 18 för över en vecka sedan och inte hört nått från FInland ang. lumpen, *håller tummarna för att jag ITE får nått brev därifrån.*
*håller tummarna för att det kommer ett brev*
är verkligen lumpen mandomsprov som vissa verkar se det som?
tycker det verkar totalt onödigt å lära sej kriga osv.. däremot är det säkert skoj med lumparpolare å sånt...
Det kanske var det en gång i tiden. Jag såg på en film som min lillebrorsa hade spelat in under tiden i lumpen, som han gjorde förra året och det var mest lek och ploj. Påminner mycket om indianer och cowboys fast för dom äldre barnen...
Tro nu inte att jag har gjort lumpen, för det har jag inte. ;)
medialabs skrev:
Min kompis fick ett brev från Finland som han ignorerarade. Efter ytterligare ett par kallelser så kom det ett brev där det stod att han riskerade fängelse nästa gång han reste till Finland. Då funderade vi på om vi skulle supa ner honom och ta en tur med Viking line. Ett halvår senare eller nått i den stilen så kom det ett brev som talade om att han blev plaserad i utbildningsreservern.
Dahlgren skrev:
Då funderade vi på om vi skulle supa ner honom och ta en tur med Viking line.
hahaha.. askönt ;)
Hoppas du kommer tillbaka levande! :) §e ;)
Jag längtar snarare till lumpen faktiskt. :) Kommer bli kul! Speciell om jag får bli det jag vill. Helikopter- eller flygplanspilot. :)
Gandalf skrev:
Mika3l skrev:
Hoppas du kommer tillbaka levande! :) §e ;)
Hoppas? §e §e §e
Man måste väl få ljuga ibland... §e ;)
Nexus86 skrev:
Jag längtar snarare till lumpen faktiskt. :) Kommer bli kul! Speciell om jag får bli det jag vill. Helikopter- eller flygplanspilot. :)
Tyvärr finns inga värnpliktiga piloter. Det ända som jag vet som innebär mycket flygning är ytbergare på hkp 10 super puma. Dock så är den tjänsten på väg att tas bort.
*Puh*
Då var det avklarat.. och gissa vad.. jag slipper skiten!! ;)
Kom iväg några timmar innan den tid som var sagt, tänkte skönt att komma hem lite tidigare. Men istället för en soft eftermiddag hemma i soffan irrade jag bort mig i gbg *för stolt att fråga om vägen :p *... fan allt ser ju lika dant ut! :)