BbewernMedlem sedan juni 20023 097 inlägg
sgtpepper skrev:
Många fina katter må jag säga! Jag känner väl igen fenomenet med katter som kommer och stampar runt på tangentbordet, det kan vara ganska irriterande när man är koncentrerad, men det ignorerar dom små liven helt :)
Jag har växt upp med katter och mina föräldrar har nu tre stycken som jag brukar åka och hälsa på när jag får kattabstinens :)
Disa, sover på min axel
Stina
Sixten
Fascinerande att katter nästan alltid ligger och latar sig på bild, och i verkligheten :).
Den där Disa har fattat vad det handlar om. :)
EerkaMedlem sedan dec. 19996 522 inlägg Är helt såld på katter med stora rävöron, vet inte varför, de ser så korkade ut. Men jag älskar alla typer av katter, de är helt klart det grymmaste djuret, softar konstant och spöar varandra då och då för att i nästa sekund vara bästa kompisar. Det enda sura är när man har ett viktigt möte eller något på morgonen och de har hållt en vaken tills kl 4 på natten för de hade lite spring i bena. Vi har autobahn i lägenheten mellan kl 23 och kl 04.00 nästan varje gång. Å stänger man dörren, då lugnar de ner sig men ställer sig å jamar utanför och då kan man ju verkligen inte sova, öppnar man dörren är rallyt igång efter ca 2 sekunder. Fast värst är de när de sover under täcken, lika jag. Sen vaknar man av ett slagsmål vid ens könsorgan med nyvässade klor som vapen,då är det tur att jag inte äger ett vapen.
PpettssonMedlem sedan jan. 20021 122 inlägg Man kan ju inte vara sämre än alla andra, så
Liten katt
Julkatt
Är nån intresserad säljer min mor ett par små ungar (med stamtavla! :e ) för tillfället, uppfödningen
EerkaMedlem sedan dec. 19996 522 inlägg Hade jag bott i villa så :) söt liten katt bilden var
ho ho kolla in http://www.pettsons.com/images/tecrau06.jpg , katten längst till höger, har inte sett en surare katt än det där
PpettssonMedlem sedan jan. 20021 122 inlägg Den här bilden togs precis innan den erka länkar till:
http://www.pettsons.com/images/tecrau07.jpg
JJamppiMedlem sedan apr. 2001463 inlägg Här behövs definitivt en norsk skogs- bondkatt, eine mürderer dessutom.
Das "Torsten"
Och katter är ju alltid gulliga?
Mord repertoar
Vi förstod inte varför en katt kunde bli såhär ond, därför bestämde vi oss för att aura-fotografera katten, resultatet chockerade oss. Men vi förstod då att den var ond av naturen.
Aura-fotografi
KlösMedlem sedan dec. 19992 615 inlägg
sgtpepper skrev:
Fascinerande att katter nästan alltid ligger och latar sig på bild, och i verkligheten :).
Faktum är att nästan all sömnforskning är gjord med/på katter då de är utmärkta objekt att studera, de sover 2/3 av sitt liv :) :o
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg
Klös skrev:
Faktum är att nästan all sömnforskning är gjord med/på katter då de är utmärkta objekt att studera, de sover 2/3 av sitt liv
Sen är dom j****t aktiva den sista 1/3 också... ;)
Förresten, jag måste säga att du har ett passande namn i den här tråden Klös. ;) :e