Mr. N.Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg
Dryden skrev:
Mr. N.: Löfbergs Lila sponsrar FBK, därav namnet på arenan Löfbergs Lila Arena. :OO :)
Menar du det? Wow! Du tänkte aldrig på att det var ett svar på solbulles fråga ;)? Betänk att jag bor i samma hus som Lofberg själv, gissa vilka han hejar på? :OO
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggFärjestad kanske? Kan ju hoppas i alla fall. :)
Hmm, nu såg jag den där plastiga flickan. Plastig är förresten bara förnamnet.
Ganska många som har tomma skrivbord, är inte skrivbordet till för att användas? :OO
LLukewarmMedlem sedan jan. 200353 inlägg Så här ser mitt skrivbord ut:
http://medlem.spray.se/doublewide/temp/deskt.jpg
Jag gillar inte att ha mycket saker på mitt skrivbord (till skillnad från det skrivbord som tangentbord och dylikt befinner sig på som är nästintill överbelamrat).
GarboMedlem sedan apr. 20021 509 inläggSå här ser mitt skrivbord ut!! :e
Mitt skrivbord...(för tillfället inte orkat byta bakgrund):
Ha, tänkte precis starta en sådan här tråd! Vad kul, lite av tankeläsning.. Skärmdump kommer senare. :)
SsolbulleMedlem sedan mars 20015 287 inlägg He he, lagom stökigt [AMD]Zmaster.
Påminner mig om min "datorungdom". Typ mer eller mindre samlade på ikoner och lyckades hitta en zipfil med typ 1000 ikoner (ja, många var det i alla fall.)
Jag lyckades få igång winzip och packa upp filen, mitt på skrivbordet!
Panik! Hur skulle jag få bort alla dom där? Fick sitta o dra o kika på varenda en för att se att jag inte slängde något program eller något. :r :OO
Man lär sig...
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Hemma har jag den här. Upplösningen är nere på 1024x768, för att min andra skärm har gått i graven för ett litet tag sedan. :l
AAlpha IIMedlem sedan maj 20002 993 inlägg På denna dator är det en standard blå bakgrund.. På min "riktiga" dator är det en liten bild med massa satanister i ett demonstrationståg med skyltar det står "Eat a Queer Fetus For Jesus" :OO
Zzipp3rMedlem sedan aug. 2000963 inlägg med tanke på att jag fixat ett nytt som jag modifierat lite själv + att den här "gamla" tråden dragits upp igen postar jag mitt skrivbord =)

CcolioneMedlem sedan juni 20014 421 inlägg zipp3r vad är den där lilla fula mappikonen med slips, bredvid tjelvar ikonen, för något?
PPezzenMedlem sedan feb. 2001197 inlägg Hoho, bara för att ja inte har nå bättre för mig.. :)
http://pezzen.mine.nu/desk.gif
Ja vet att de inte alls e så upphetsande, men säg gärna till om ni vet nå fiiin bakgrundsbild som e snygg även i 1600x1200...
Zzipp3rMedlem sedan aug. 2000963 inlägg colione,
det är cuteftp. https://www.cuteftp.com
bästa ftp programmet (enligt mej)
SsolbulleMedlem sedan mars 20015 287 inlägg Pezzen: Lite OT, vad kör du för upplösning?

Min fina bakgrundbild :). Någon som kan gissa vad det föreställer?
LlergellMedlem sedan sep. 20001 943 inlägg Pezzen: Hur har du fixat så man visar en kalender så där på skrivbordet?
LlergellMedlem sedan sep. 20001 943 inlägg Ytterligare en fråga till dig Pezzen, hur har du fixat så att du bytt startmenyn? Kan det vara style xp?