Jag sitter här i godan ro och inväntar att sömnen ska infinna sej. Då blir jag störd av en kille som heter Joe och bor i Australien. Eftersom jag har rätt tråkigt tänker jag att jag kan väl snacka med honom en stund. Efter kanske fyra meningar frågar han mej om jag skulle ha något emot att träffa en svart man.
Jag säger att det skulle jag nog inte om jag vore singel och menar på att det inte är färgen utan personligheten som spelar roll.
Killen tystnar totalt och jag förstår att han var nog en ensam själ som sökte en kvinna, för att lägga orden fint. :e Efter en stund tar jag bort honom från den temporära delen av min kontaktlista och fortsätter med det jag gjorde....eh...dvs ingenting... :h
Strax därpå hör jag signalen för ett nytt inkommet mess från icq. Där är Joe igen som hejar på mej. Jag tänker att han kanske ville tjöta lite ändå. Han frågar mej direkt om jag är singel eller gift. Jag säger att det har jag redan talat om då han nyss pratade med mej. Killen försvinner...
Jag blev rätt brydd... Hur kort minne kan man ha egentligen?? :P
Ja, ja...jag säger då det...: - Då det, då det... :e
Jag får 5 - 15 mess varje dag från nya ensamma killar från hela världen. Jag vet inte vad jag gjort med insällningarna i icq för så fort jag ens drar igång icq så är de där! Spelar absolut ingen roll i vilken status jag ställer mej, nog lyckas de ta sej fram ändå... :( Rätt enerverande!
Du är inte i läget "free for chat" eller vad det heter? Eller syns din onlinestatus på ICQ:s vita sidor? Hade själv problem med massa porrmeddelanden men efter att jag plockat bort min status på vitasidorna så har de helt uteblivit.
Måste vara det där med vita sidorna eftersom det inte spelar någon roll vad jag står i för status. Enda gången jag får vara ifred så är det offline. :)
Jag brukar få mess från ensamma tjejer som söker kontakt och sällskap. Ofta har dom webbkamera och bilder på på sin hemsida. Dom har det nog väldigt dåligt ställt för dom har sällan kläder på sig, stackarna. :e :e
Jag brukar få mess från ensamma tjejer som söker kontakt och sällskap. Ofta har dom webbkamera och bilder på på sin hemsida. Dom har det nog väldigt dåligt ställt för dom har sällan kläder på sig, stackarna. :e :e
Jag har råkat ut för samma sak, att en massa okända killar velat prata med mig, trots att jag heter "Markus" på ICQ.
Det visade sig bero på att det av någon anledning stod "Gender: female" under mina personiga inställningar. Ändrade till "not specified" och antalet påhälsningar har sedan dess minskat drastiskt.
Sen har vi min rumskompis på jobbet (kille) som fick mess från nån kille i australien, de började prata lite och efter en bra stund bad australien-killen om en bild.... min rumskompis pratade av ren 'uttråkning' (jobbet ju :-) och tänkte iofs. på att det var lite konstigt detta med bilden men han tänkte, 'jaja..' och skickade fotot från intranätet... och fick till svar - Oh my God, you're a MAN!
Hjälp så jag skrattade åt honom :e :e
Tydligen hade inte australien-killen börjat komma med några inviter, annars borde han ju ha fattat tycker man, hehe
Har även 'skickat vidare' en kille som skrev typ 'Vill du ha en stor svart man...' ja ni vet :x , Nä, men min rumskompis vill gärna prata med dig skrev jag och skickade hans nummer §e
Tusan också, det ska jag göra nästa gång, skicka tel-numret alltså... fast jag skickade bara icq-numret för jag tänkte att killen nog inte var så sugen på att ringa ett dyrt samtal till Sverige för att stilla sina lustar :OO
Rumskompisen här fick en efterhängsen typ och några konstiga mess iallafall :e Tur för honom att det finns ignoreralistan :)
När ändå ämnet är uppe, har du fått nåt sånt här exklusivt erbjudande än då, Garbo?
(brukade spara en del såna där flippade mess för skojs skull förut)
2001-09-16 [okänd person]:- Är du en stressad kvinna? Jag erbjuder mig att gratis slicka dina skor inklusive sulorna rena, och putsa dem till en glans, som Du inte tidigare har erfarit, men definitivt förtjänar.
:e
det finns verkligen folk till allt...:OO
262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2