Handboll är bland det bästa som finns att kolla på!!
Ja herre jisses vad de kan ställa till det! :e
12 svar · 385 visningar · startad av OveRRidE
Ja herre jisses vad de kan ställa till det! :e
Handboll är bland det bästa som finns att kolla på!!
Men hur kan man skriva en sådan artikel?
. :o :q :e
Det är väl inget fel med det?? :)
Jag fick BSOD direkt när jag gick in där.
OveRRidE skrev:
Jo, jag ansåg det eftersom företaget där jag jobbar får nyheter från en del av IDG.se som publiceras på vår startsida på hemsidan och jag blev mäkta förvånad när det stod "Gurkburk! Gurkburk!" som huvudtopic på 'våra' nyheter. Inte så seriöst tyvärr. ;)
Hur kan ett "seriöst" företag automatiskt kopiera text från någon annans hemsida utan att korrekturläsa texten eller har någon som helst kontroll över vad som står?
T.ex. om någon hackat IDG:s hemsida och lagt in massa porr.
PS. Jag vill inte starta någon större diskussion. Ville bara påpeka min åsikt. DS
PS. Jag vill inte starta någon större diskussion. Ville bara påpeka min åsikt. DS
Tssss... ;)
Hör inte den här tråden hemma i sportforumet?
Joo.. Handboll är iklass med fotboll när det gäller Sport. Ishockey kan endas se på plats. Blir ingen stämning annars.
bewern skrev:
Hur kan ett "seriöst" företag automatiskt kopiera text från någon annans hemsida utan att korrekturläsa texten eller har någon som helst kontroll över vad som står?
Du förväntar dig alltså inte att IDG.se har seriösa nyheter på sin sida? Det gör vi och troligtvis många andra också.
OveRRidE skrev:
bewern skrev:
Du förväntar dig alltså inte att IDG.se har seriösa nyheter på sin sida? Det gör vi och troligtvis många andra också.
Jodå, jag tror att IDG.se i grunden är seriös. Men även den mest seriöse kan göra ett botten-napp ibland. Du själv reagerade på hur dålig artikeln var. Hur välgenomtänkt var det då att släppa igenom en liknande artikel oläst? Jag anser inte det handlar om huruvida IDG.se är seriös eller inte, det handlar mer om att släppa igenom vad som helst, utan någon som helst kontroll.
Faktum är att tjänster som vi använder är till för att just publicera nyhetsrubriker på företags webbplatser och då skall man inte behöva korrekturläsa var och varannan nyhet innan den läggs upp. Och det har direkt relation till hur IDG sköter sin publikation av nyheter.