webForumDet fria alternativet

Hur göra?

Småprat

8 svar · 244 visningar · startad av oHLLe

Medlem sedan nov. 2002302 inlägg
Frågan#1

Hur ska jag göra? Jag skulle vilja ha min dator i skrubben, men tangentbord, mus och skärm utanför. Så då undrar jag, ska jag skaffa trådlöst tangentbord och mus och sen köpa förlängning till skärmen eller ska jag köpa förlängning till alltihop?

Medlem sedan apr. 20013 480 inlägg

Sup som fan och se vad som händer när du ringer polia...

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

;) Lord Pingu.. Jobba på vad du tycker verkar bäst oHLLe!

Medlem sedan aug. 20011 946 inlägg

Vi har en av våra dorer i en garderob och till den har vi förlängda sladdar till mus, tangentbord och skärm. Det funkerar mycket bra.

Bra bra, då kör jag på det. Trådlöst blir så dyrt och så är det inte så värst bra enligt min erfarenhet.

Och batterikostnaden får man ju inte glömma när man är en fattig student :e

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

Blir det inte jobbigt att springa in i skrubben när man ska sätta i en cd och så?
Jag funderar på att såga ett hål i väggen, bygga en hylla på andra sidan och göra en tonad plexiglaslucka framför burken. Det borde ju få tyst på den j****n.

Jag använder typ aldrig cd:s nå mer, men det skulle ju helt klart kunna bli lite jobbigt om man skulle börja säkerhetskopiera en massa grejer.

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Extern CD-rom? :)

Medlem sedan jan. 200310 inlägg

Pedda skrev:

Blir det inte jobbigt att springa in i skrubben när man ska sätta i en cd och så?
Jag funderar på att såga ett hål i väggen, bygga en hylla på andra sidan och göra en tonad plexiglaslucka framför burken. Det borde ju få tyst på den j****n.

Ja, det blir ju lite för besvärligt och dyrt att skaffa tysta komponenter istället...

266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
131 ms — ändringar (db)