Först började min hårddisk låta som en elvisp innan den drog en sista suck och tackade för sig, sen vaknar jag med ett nackskott som sitter i 6 disken ;)
Ny hårddisk är under utleverans i ett vadderat kuvert men nackdisken är inte lika lätt att byta, supporten hade inga reservdelar till den.
Det gör ont som f*n kan jag tala om, nu söker jag ett par manipulativa händer, föredragsvis kvinnliga, som kan rätta till mina diskar i nacken också, finns möjligen denna support på wF :p
Jag undanberer mig alla kommenterer som syftar till att påpeka att gubben skall vara glad att någon kroppsdel fortfarande klarar att bli stel ;)
Sympatier för båda krascherna mottages dock tacksamt.
Hårddisken indikerade 491 fel vid diagnoskörning så den mådde inte så bra, tur i oturen så fick jag fick igång den med knapp styrfart så jag kunde göra lite backup och övertankning av 45 gig "skräp" som jag inte hade någon backup på.
Hårddiskkrascher händer ju bara andra så varför försöka vara förutseende. ;)
Så kan det gå... men jag måste säga att det verkar vara taskig kvalite på din hårdisk, min grabbs disk har rasslat som en gräsklippare till och från i flera månader - but still going strong :birp*
Först började min hårddisk låta som en elvisp innan den drog en sista suck och tackade för sig, sen vaknar jag med ett nackskott som sitter i 6 disken ;)
Ny hårddisk är under utleverans i ett vadderat kuvert men nackdisken är inte lika lätt att byta, supporten hade inga reservdelar till den.
Det gör ont som f*n kan jag tala om, nu söker jag ett par manipulativa händer, föredragsvis kvinnliga, som kan rätta till mina diskar i nacken också, finns möjligen denna support på wF :p
Jag undanberer mig alla kommenterer som syftar till att påpeka att gubben skall vara glad att någon kroppsdel fortfarande klarar att bli stel ;)
Sympatier för båda krascherna mottages dock tacksamt.
Hårddisken indikerade 491 fel vid diagnoskörning så den mådde inte så bra, tur i oturen så fick jag fick igång den med knapp styrfart så jag kunde göra lite backup och övertankning av 45 gig "skräp" som jag inte hade någon backup på.
Hårddiskkrascher händer ju bara andra så varför försöka vara förutseende. ;)
Tråkigt luxman, men jag kräver en rimmande version av eländet i form av en limmrik. ;)
Tråkigt luxman, men jag kräver en rimmande version av eländet i form av en limmrik. ;)
Vad gör man inte :p
**I nöd så till wF man sig genast vänder
även när man söker sköna kvinnohänder.
Men risken är uppenbar
att då Rikard på mig tar
Det är då fel ”kärring” som min nacke bänder.
Rikard får fortsätta pilla med andra diskar
så att inte ”nissarna” bakom min rygg viskar.
I min Quantum får han pilla
den insatsen skulle jag gilla.
Men till annat ”pill” efter en kvinna jag fiskar.
Nu återstår att fylla min nya Quantum Fireball
det måste självklart ske utan något dröjsmål.
Annars inget wF hemma
ett oförsvarbart dilemma.
Så kommer det att strula så hör ni mitt illvrål.**
*Springer iväg och postar ett kvinnliga händer till dig*
Som ett löjligt sammanträffande så kan jag nämna att min knappt två år gamla idm deskstar på 40 gig kraschade å det grövsta för lite drygt en vecka sedan... läsarmen sa godnatt och gjorde ett antal inte så tokiga hällristningar på magnetskivorna. Ljudet var demoniskt och jag kände för att fälla en tår för all information, som jag tappade.
Hädanefter blir det diskspegling om det nu ska backuppas... jag hade ju, naiv som man är, lagt viktiga saker från min äldre hårddisk på den nyare i tron att den äldre skulle ge vika först... :x
Vad gör man inte :p
**I nöd så till wF man sig genast vänder
även när man söker sköna kvinnohänder.
Men risken är uppenbar
att då Rikard på mig tar
Det är då fel ”kärring” som min nacke bänder.
Rikard får fortsätta pilla med andra diskar
så att inte ”nissarna” bakom min rygg viskar.
I min Quantum får han pilla
den insatsen skulle jag gilla.
Men till annat ”pill” efter en kvinna jag fiskar.
Nu återstår att fylla min nya Quantum Fireball
det måste självklart ske utan något dröjsmål.
Annars inget wF hemma
ett oförsvarbart dilemma.
Så kommer det att strula så hör ni mitt illvrål.**
Jag skall i framtida inlägg undvika, anagram, tankenötter, ordvitsar, spetsfundigheter, subtiliteter, hårklyverier samt "ironi" så du slipper att fundera över vad det är jag försöker säga. Jag vill ju inte att mina inlägg engagerar tankeverksamheten hos vissa Falubor så att uppmärksamhet stjäles från övrig kvalitetstid såsom arbete och fritid. :p ;)
I nämnda citerade mening så får du, Bire, som läsare av inlägget själv bilda dig en uppfattning om innebörden av densamma.
Jag kan inte göra tolkningar i efterhand för att stilla dina funderingar.
Kanske avser jag en sexdisk, en sexig disk, den sjätte disken, bruden som tar betalt vid disken i porrbutiken, eller så förhindrade nackspärren mig från att höja blicken till bildskärmen för sedvanlig kontroll av innehållet innan postningen varför det de facto kan ha smugit sig in ett fel, valet är fritt
:P
Jag kan rapportera att kl 03:34 inatt så var nya disken installerad och fylld med diverse nödvändigheter för livets nödtorft, vilket innebar att inte allt fungerade helt "smärtfritt". (ordvits igen Bire)
Inte hittade jag alla installationsskivor som behövdes för att få fart på allt lull lull i burken så en och annan timme gick åt till att leta efter dessa. I slutänden resulterade det ändå att i de flesta fallen fick tillverkarens hemsida förse mig med nya drivrutiner, då de flesta installationsskivorna innehöll för gamla drivrutiner för att passa till installerat operativsystem :)
Ny har jag bara kvar att tanka tillbaka mina 45 gig med "skräp" samt ytterligare lite massage på "6 disken" ;)
258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e