Jag sökte för ett tag sen efter om det fanns något användrnamn andreas. Det hittade jag också. Men det som förvånade mig var att det troligtvis var jag själv som har registrerat mig med det användarnamnet och det var 1997-12-27. Då fanns det bara 111 användare och antagligen inte speciellt många inlägg.
andreas har inte gjort några inlägg själv, så vad gjorde jag på wF precis vid starten? Hur fick jag reda på wf? Minregistrering som jag använder är ju ifrån 2001-01-12 alltså mer än ett år efter.
Sen är ju saken att det kanske inte är jag som har registrerat andreas men det stämmer så bra på ort och sysselsättning. ICQ numret som står vet jag inte vem det går till men det kanske kan lösa problemet. Vet att jag hade icq för några år sedan men kommer inte ihåg mitt nummer. Skulle någon som har ICQ kunna kolla vems numret tillhör?
Har frågat Rikard om lösenordet till kontot efter som jag själv inte kommer ihåg det. Men då måste jag ha mailadressen men den kommer jag ju inte ihåg.
r) Kollade för övrigt icq-numret. Står på en Andreas Mörk. Kan väl inte vara svårt för dej att veta om det är din identitet då? Du har för- och efternamn samt en ort.
r2) mork@passagen.se är kanske den adress som den är registrerad med? Står iaf den adressen på icq