Jag väntar på din nästa version som är i 3D och liknar IKEA:s program för kontorsmöblering :)
Sparaknapp vore också på sin plats och gärna ett större rum. ;)
Kan du inte också fotografera rummet så man får en liten bild över hur det ser ut?
Foto ska jag väl kunna ordna, lite senare dock, mitt rum är inte representabelt just nu. Sparaknapp vet jag inte hur man gör, någon får gärna komma med förslag. Annars kan ni tar skärmdumpar :p.
3D-versionen är på gång, jag lovar! ;)
Oj, ett förtydligande: Det står två högtalare på bokhyllan, borde kanske göra de separat? Men det kan jag inte göra förrän senare, Lofberg kommer att ockupera datorn en tid framöver.
Men alternativ två från Pace var intressant, särskilt sängens placering. Jag har alltid haft ena sänglångsidan mot en vägg för att kunna ligga mot den, innan jag har vant mig kommer jag lyckas rulla ner på golvet. :e
Tengblads är bäst med tanke på högtalarplacering för åhöraren. Malms högtalarplacering är misslyckad. Det finns inga genvägar fram till det perfekta ljudet!!
Korg 800 DV - Det är inte min, jag har lånat den av en polare.
Casio CA-100 - Det är däremot min, bra att öva på. :)
bassebhu skrev:
Tengblads är bäst med tanke på högtalarplacering för åhöraren. Malms högtalarplacering är misslyckad. Det finns inga genvägar fram till det perfekta ljudet!!
Ja, kanske skulle prova det, då behöver jag inte bry mig så mycket om att de bruna högtalarna låter mindre än de som står på bokhyllan. Jag ska ta och plocka loss de högtalarna från hyllan så får ni se.