fan vad man kan vara osmart ibland. Jag var helt övertygad om att det var den 8 januari idag. Shit då har jag ju glömt betala räkningarna, och jag hade en påminelse från telia som skulle gå till inkasso om den inte betalades senast 8 kanuari. Får lite smått panik och betalar den snabbt över internet. Sen kommer jag ju på att det tar 2-3 dagar innan pengarna komer till Telia, Ännu mera panik. Så jag ringer dom och säger att pengarna är på väg. Ja det är ingen panik, det är bara den 3 januari idag så som ska nog vara framme innan onsdag säger telefonisten.
hehehehe,,,,, :P :x :l :stud Måste nog ställa in rätt datum på almanackan i datorn
Jag har som system att betala räkningarna först när det kommer en påminelse. Orkar inte öppna all jävla post jag får. Brukar samla den i en hög på hallgolvet, sen sorterar jag den en gång i månaden och kollar efter saker som ser viktiga ut :h
Jag har som system att betala räkningarna först när det kommer en påminelse. Orkar inte öppna all jävla post jag får. Brukar samla den i en hög på hallgolvet, sen sorterar jag den en gång i månaden och kollar efter saker som ser viktiga ut :h