webForumDet fria alternativet

hehehe ibland är man inte så smart

Småprat

8 svar · 431 visningar · startad av pilt77

Medlem sedan aug. 200296 inlägg
Frågan#1

fan vad man kan vara osmart ibland. Jag var helt övertygad om att det var den 8 januari idag. Shit då har jag ju glömt betala räkningarna, och jag hade en påminelse från telia som skulle gå till inkasso om den inte betalades senast 8 kanuari. Får lite smått panik och betalar den snabbt över internet. Sen kommer jag ju på att det tar 2-3 dagar innan pengarna komer till Telia, Ännu mera panik. Så jag ringer dom och säger att pengarna är på väg. Ja det är ingen panik, det är bara den 3 januari idag så som ska nog vara framme innan onsdag säger telefonisten.
hehehehe,,,,, :P :x :l :stud Måste nog ställa in rätt datum på almanackan i datorn

Medlem sedan feb. 20003 100 inlägg

RPGÅS! :e :e :e

Medlem sedan apr. 20021 509 inlägg

Hihi... :e

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Bra att städa ibland - då hittar man räkningar som det är bäst att betala... :OO :e

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

Städa :q

Bendro skrev:

Jag har som system att betala räkningarna först när det kommer en påminelse. Orkar inte öppna all jävla post jag får. Brukar samla den i en hög på hallgolvet, sen sorterar jag den en gång i månaden och kollar efter saker som ser viktiga ut :h

Medlem sedan mars 20023 686 inlägg

pilt77 skrev:

Bendro skrev:

Jag har som system att betala räkningarna först när det kommer en påminelse. Orkar inte öppna all jävla post jag får. Brukar samla den i en hög på hallgolvet, sen sorterar jag den en gång i månaden och kollar efter saker som ser viktiga ut :h

Det är ju ett bra system :OO

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Smart! :birp

japp det är ett bra system, har man tur så glömmer dom att skicka påminnelser, men då ska man ha tur ;)

267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
137 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)