Vad i h-vete ... Hoppas att det är ett antal andra internet som sitter inne för homosexuella våldtäkter med extrema sadistiska inslag!
Snacka om sjuk ihuvudet
27 svar · 944 visningar · startad av obelix · sida 2 av 2
Frågan, av obelix
<http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=10&a=3563> Hoppas att han får ett långt straff, och att han inte får avtjäna straffet i Sverige
Läs frågan i sin helhet →Viking...du menade interner va...eller? :e
obelix, ska du inte skämta lite om detta också? Du kan väl dra några skämt om att detta är barnsligt eller nått....
Oooh vilket indirekt påhopp.
Snyggt Okkido... eller inte.
Fy f*n... Han borde dumpas utanför mars.
Sånt här händer ju varje dag. Det är för jä¤%igt. På sådana brott har vi för låg strafftid i sverige. Det är inte ovanligt att man får 2, 2.5 år för barnvåldtäckt. Helt sjukt.
Okkido
obelix, ska du inte skämta lite om detta också? Du kan väl dra några skämt om att detta är barnsligt eller nått....
Detta är en seriös tråd, var vänlig att ta ditt osmakliga tramsande och starta en egen tråd.
Tack på förhand
obelix
Garbo skrev:
Viking...du menade interner va...eller? :e
Oj :r :e Korrekturläst text:
Vad i h-vete ... Hoppas att det är ett antal andra interner som sitter inne för homosexuella våldtäkter med extrema sadistiska inslag!
Mr. N. skrev:
Hugg tasken av honom med en slö kniv!
aj... :e
då gör han det inte en gång till... :e
asså hur fan kan dom tycka om nåt sånt....småbarn...usch! :x :(
Citat ur Expressen
- Vi kan säga så här: Det finns goda och det finns elaka pedofiler. De elaka är de som våldtar. Vi andra faller bara för frestelsen. Vi slår inte barnen. Träffade jag en våldtäktspedofil skulle jag inte tycka bra om honom.
Är han inte klok människan...
Det är som å säga "Jamen, jag dödade ju honom bara lite ju"
Han visste om att han är pedofil.
Han visste även om att det är fel att vara pedofil.
Vad som verkar vara nästan lika hemskt är att han sökte hjälp, men fick ingen. För vem vet, hade han fått hjälp så kanske det inte hade hänt...
Det verkar helt åt skogen, när man söker psyk. hjälp och man inte får. Vart är psykvården på väg :q x(
http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=10&a=4029
Hela artikeln