Recensionen är färdigskriven så nu är det dags att släpa sig mot sängen och det blir troligtvis uppgång vid 05:30-tiden. Återstår att se om klockradion vid sängen överlever morgonen... §e
2003-års-God-Natt-tråd
254 svar · 3 127 visningar · startad av Garbo · sida 9 av 13
Frågan, av Garbo
Jag tänkte att eftersom det nu är år 2003 så kan vi förnya lite och starta en ny God-natt-tråd. Och jag är nu skapligt trött och tänker nanna! Sov så gott nu wF! Syns vi i mörrn!! Zzzzzz....
Läs frågan i sin helhet →uuuääää....Zz...zZ.zZ...zz... *snark*
#L# skrev:
uuuääää....Zz...zZ.zZ...zz... *snark*
Vaknat till liv igen, #L#?! :e
...ser dig på onlinen igen...
*gäsp*
Cheezes skrev:
#L# skrev:
uuuääää....Zz...zZ.zZ...zz... *snark*
Vaknat till liv igen, #L#?! :e
...ser dig på onlinen igen...
Damn! .. du kom på mig din jäkel ;) ... och jag som trodde att jag fortfarande surfade i osynligt läge :p
Nej. Dags att schlafen. Är redan trött. I morgon blir det till att börja tidigt så man kan dra tidigt och kanske handla ny mobil. :)
Natti!
Håller med Dryden, ikväll får det bli tidigt, då kanske man kan vara människa i morgon. :)
OJ, fick leta långt bak efter denna tråd, börjar bli lite stingslig nu ( = trött ) så jag tänkte att det helt enkelt är bäst att jag säger godnatt till församlingen.
Kanske dags att ta en sov. G'natt.
Fasen. Jag är trött på dagarna, jag är trött på kvällarna och ändå dröjer det till ett-halvtvå innan jag kommer i säng. Hur länge ska det hålla när man måste upp vid absolut senast klockan 7?
Jaja, dags att sova. Natti!
G'natt!
Man undrar ju hur man skulle kunna vara uppe så sent utan datorn så att man kan säga gonatt vi 6tiden och vara zombie klockan 15 igen ;)
Min poäng (förutom godnatt fast det kommer i sinom tid)
är, har någon sett på tv3 kl halv tre på natten eller så?
LAPD är definitiv soffpotatistv egentligen, man kan inte se på det med ögonlocken öppna, hur det nu hänger ihop.
Jag säckar nog ihop om en, eller två timmar men tills dess så ska jag göra av med detta lilla energiöverskottet, på något sätt hehehehe
Nu får det vara nog med data... kanske en sväng förbi tv:n.. hur som helst, godnatt medmänniskor.
Solbulle har nog rätt, snart töcknar jag nog in också....
Säger gonatt så länge
En lång dag har det varit. Klev upp innan 07, utbildning till 14, bil till Sundsvall och Sven-Ingars röjde på till 23, bil hem i 20 mil och nu är klockan snart halv tre. Man kanske borde sova trots allt. :)
Natti! :bire
Nu går även jag och lägger mig, fast det är bara för att N tjatade så mycket förut & för att inte jags akll växa fast i stolen ;)
God Natt wF!
*Zombie-lookalike*
Hrm. Så går det när man börjar dricka kaffe igen efter att ha hållit upp i närmare två månader.
Jag måste nog ha cola
ska du skriva nåt eller kollar du bara runt colione :q
såg på besökare, du har vart här ett tag ;) :e