Nu var det ett tag sen sist.
G'natt!
2003-års-God-Natt-tråd
254 svar · 3 131 visningar · startad av Garbo · sida 7 av 13
Frågan, av Garbo
Jag tänkte att eftersom det nu är år 2003 så kan vi förnya lite och starta en ny God-natt-tråd. Och jag är nu skapligt trött och tänker nanna! Sov så gott nu wF! Syns vi i mörrn!! Zzzzzz....
Läs frågan i sin helhet →Önskar alla kvarlämnade wf:are, som är inne nu, en riktig-riktig god sömn!
Over and out...
:x
//Cheezes - have left the wf-building...
Natti natti
Gossinarre till er som lägger er, själv stannar jag upp ett tag till :)
Okej då, då får du väl göra det... ;)
Sov gott i alla fall, för jag avser att dra mig tillbaka inom kort... :)
Dra dig tillbaka från vadå? §jr
Sov gott alla vakna, jag ämnar nu att uppsöka värmen under duntäcket eftersom det inte verkar bli någon fredagstråd ;)
Dags att sova. A5-broschyren (ett ark) som skall gå till tryckeriet i morgon är så gott som klar så nu kan jag sova i ungefär tre timmar. Känns skönt att få sova ut för en gångs skull. :e
Is this the end... :l ...antagligen...
Jaha, då har jag nått slutmålet, för denna gång, igen: Att sova
Slutord:
Vi är alla människor
Godnatt, wF-lovers :P
//Cheezes - never left the building last time... §jr
..........
.....
...
..
.
:x
Godnatt
G'natt!
Nu ser jag inte längre någon mening med att vara vaken.
G'natt!
Tid att ha ett snack med John Blund
Måste nog tar den där snacket med John Blund oxå, han var ju inte schysst senast...
Bah, skall ni redan gå och lägga er ;)
Damn.
Klockan 06:22 skall syrran hämtas på centralstationen här i stan. Direkt efter det bär det av till jobbet där det blir en hel dag med Pedagogik A 20p. Efter det blir det 2,5h jobb på Telia.
Tur att man har laddat med energidryck. :OO
Dags att sova några minuter.
Natti!
Tid att ha ett snack med John Blund
fan.. då var det dags .. jao ska man hinna vakna innnan de stänger på systemet i morron så får man nog dra sig till kojs med det samma :S