Schlafen Sie gut bitte! :D
Jag tänkte att eftersom det nu är år 2003 så kan vi förnya lite och starta en ny God-natt-tråd.
Och jag är nu skapligt trött och tänker nanna! Sov så gott nu wF! Syns vi i mörrn!!
Zzzzzz....
254 svar · 3 133 visningar · startad av Garbo
Jag tänkte att eftersom det nu är år 2003 så kan vi förnya lite och starta en ny God-natt-tråd.
Och jag är nu skapligt trött och tänker nanna! Sov så gott nu wF! Syns vi i mörrn!!
Zzzzzz....
Schlafen Sie gut bitte! :D
Varför inte?
*Z - z - z - z*
HEjd! Hare sov got!
Jaha...jag har nyårslöfte att ja aldrig ska sova.....men det kommer att brytas om sissådär 3 timmar
Gonatt alla vakna och gomorron alla ni vanliga dödliga som går upp om ungefär 5 timmar..
Sova nu???? Nej, nu driver du allt med oss...
nä nu ska jag sova. måste ju upp på skotern imorron, det har ju snöat som f...
Jaha, byta tråd? Visst...
G'natt.
Bire skrev:
Sova nu???? Nej, nu driver du allt med oss...
Måste erkänna att Bire faktiskt hade rätt.. Jag går inte och lägger mej förrän nu.. Så gonatt alla som inte kan sova och gomorron alla ni dödliga som vaknar om ungefär 3 timmar.. :)
Zzzzooooooov goooooottt! Det ska jag i alla fall.... En stor vattensäng lockar med sin mjuka omfamning...
Zzzzzz....
Äh, måste snart ut med hundarna, så man får vackert vänta ett litet tag till
Nä, usch o fy v trött jag är. Är inte ens sömnig bara har en svagt av sömnbrist vibrerande kropp...*gäääääääsp* Ja, gäspar gör jag till trots å ser dåligt å....nä....sov nu så gott alla vakna wFare så ses vi väl imorrn. Natti
Zzzzzz....
*gäspar*
G'natt.
Hmmm, måste vända rätt på dygnet tills på tisdag. :l
Nä, efter flera timmars spelande RISK, och långpromenad på 5 kilometer i minusgrader (-20,7) så känner jag mej rätt mör... Zzzängen zzzuckar inbjudande till mej och lockar mej till zzzömzz... Natti, natti alla nattugglor!
Zzzzzz....
hoar lite.. :e