Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Frågan 31 dec. 2002 23:44 #1 Jag tror knappt det är sant, men min grogg tog helt plötsligt slut.. Helt spontant faktiskt!
Misstänker att det är en försenad millennie-bug!!!! x( x( x(
Nexus86 Medlem sedan okt. 2002 3 030 inlägg Har aldrig funderat på om det va du som drack upp den? Kanske va så borta att du ställde flaskan upp-och-ner.. :e
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg
Nexus86 skrev:
Har aldrig funderat på om det va du som drack upp den? Kanske va så borta att du ställde flaskan upp-och-ner.. :e
Lägg av!?!?!? Kan det verkligen va så enkelt!?!?!?
Nexus86 Medlem sedan okt. 2002 3 030 inlägg Är inte så säker.. Kanske va ännu mer borta å tappade flaskan.. :) Den är sånt man håller hårt i men är man tillräckligt borta så vem vet? :birp
Nexus86 skrev:
Är inte så säker.. Kanske va ännu mer borta å tappade flaskan.. :) Den är sånt man håller hårt i men är man tillräckligt borta så vem vet? :birp
Var seriös i de här tråden snälla du...
Nexus86 Medlem sedan okt. 2002 3 030 inlägg
Bire skrev:
Nexus86 skrev:
Är inte så säker.. Kanske va ännu mer borta å tappade flaskan.. :) Den är sånt man håller hårt i men är man tillräckligt borta så vem vet? :birp
Var seriös i de här tråden snälla du...
Okej.. Ska vara riktigt seriös.. Det kanske kom små, osynliga, gröna män från mars med sugrör och sög upp det? :e Du får ursäkta om jag är irriterande men jag är lite snurrig.. :x
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Nu snackar vi smäckra dosor alltså!!!
Nexus86 Medlem sedan okt. 2002 3 030 inlägg Smäckra?!? Har aldrig någonsin hört nåt sånt ord. I alla fall inte vad mitt minne kan minnas.. :q
Nexus86 skrev:
Smäckra?!? Har aldrig någonsin hört nåt sånt ord. I alla fall inte vad mitt minne kan minnas.. :q
Hur ung är inte du då? :p
Bire skrev:
Nexus86 skrev:
Smäckra?!? Har aldrig någonsin hört nåt sånt ord. I alla fall inte vad mitt minne kan minnas.. :q
Hur ung är inte du då? :p
Jag är inte 7, jag är inte 12 och jag är inte 15.. Vad jag däremot är är 16.. :e
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg 16... Hmm... Så ny bil har jag aldrig haft :e
Bire skrev:
16... Hmm... Så ny bil har jag aldrig haft :e
Tydligen är jag för ung för att förstå det här.. :e
Pinsamt... hur är det med planeringen.... låta kröken ta slut.. lol
Nicrosoft skrev:
Pinsamt... hur är det med planeringen.... låta kröken ta slut.. lol
Hehe.. nej då! Det finns så det blir över tom...
Bire skrev:
Nexus86 skrev:
Bire skrev:
16... Hmm... Så ny bil har jag aldrig haft :e
Tydligen är jag för ung för att förstå det här.. :e
Jupp! :e
' :o Tror nästan jag förstår.. Trots min snurrighet.. Kör du runt me gamla skrothögar eller? :e
Ärligt talat,,, vem vill bli fullare nu,, Jag skall ta fram en liter mjölk och värma en hemmabakad saffransfläta och bara njuta...
Nicrosoft skrev:
Ärligt talat,,, vem vill bli fullare nu,, Jag skall ta fram en liter mjölk och värma en hemmabakad saffransfläta och bara njuta...
Fyfan va potent.. Har den jäst????