Jo, det kan jag tänka mej! Själv ska jag stå uppe på ett berg med utsikt ända till Stockholm och åker snålskjuts på andra skjutglada!
:birp
20 svar · 638 visningar · startad av Mr. N.
Har ni det?
Jag jobbar på en cykelaffär där vi säljer fyrverkerier, jädrar anacka vad folk köper grejer! :)
Jo, det kan jag tänka mej! Själv ska jag stå uppe på ett berg med utsikt ända till Stockholm och åker snålskjuts på andra skjutglada!
:birp
Det tror jag inte vi har ännu men det är en dag imorgon också! ;)
Säljer fyrverkerier på mitt jobb med. Min vän va inne igår och köpte våran värstingpjäs för 1500 :e
farsan säljer fyrverkerier.. dom har juh värstingar för flera tusen i stora trälådor...
fast ska jag ha blir det hemmabyggen...
zipp3r
Akta fingrarna och annat löst hängande saker på kroppen §e
obelix skrev:
zipp3r
Hoho :OO
Varför inte bara tända på hundralappar? Dom brinner dom med..
farsan köpte en fet grej för 500 kr :)
Gein skrev:
Säljer fyrverkerier på mitt jobb med. Min vän va inne igår och köpte våran värstingpjäs för 1500 :e
Rökning förbjuden på jobbet va? :p
Obelix skrev:
Jag lovar :e
dock har jag inte orkat göra någe kul bygge i år...
så det bli väl köpgrejer.. men det duger väl de me..
kineserna dom kan dom ;)
*Måste köpa*
Vi sålde fyrverkerier för över hundratusen idag. Det var så satans mycket folk i butiken! Det enda jag gjorde var att fylla på från lagret hela tiden, tre personer i kassan som sålde snabbare än jag kunde hämta nytt... :p
Hehe....tror inte vi har köpt än, men min morbror skulle köpa med sig på vägen hit i morron...eller i dag rättare sag...över tolv nu ;)
/ Mikul
Tänkte köpa lite imorgon eftersom att det inte blir nåt riktigt festande.
Vad har ni för tips? :)
Är kinapuffar och dyligt förbjudet nu? Eller är det bara 15/18-årsgräns?
raketer är iaf tillåtet :e
Inga smällare är tillåtna, buhuu, jag vill ju spränga saker! Men man har ju Thunder King och dess efterträdare... §e
Två viktiga saker i morron: Bolaget för sprit och tobaksaffären för en fet cigarr! :birp