Snyft...såg att en som heter som min bror Johnny fyller år idag och kom då att tänka på bror min.
Jag saknar honom. Han flyttade till Holland för några år sedan och för lite mer än ett år sedan förvann han. Går inte att få tag på honom alls. Ringer man får man aldrig svar (mobil, som han iofs kan ha blivit av med) och skriver man kommer breven tillbaka med meddelande om att det inte finns någon som heter som han som bor på den addressen. ....suck... Skriver jag e-post till honom får jag inget svar och hans hemsida har upphört att existera.
Jag vet inte vad som kan ha hänt, han brukade åtminstone hålla kontakt med mej bland syskonen. Vi har alltid haft en speciell kontakt och nu är han försvunnen.
Det går inte att "jaga" fatt honom via jobbet eller polisen?
Om han fortfarande är Svensk medborgare kanske Svenska ambassaden kan hjälpa till?
Dom borde kunna hjälpa till med vart man ska höra av sig när det gäller sådant...
Han har inte haft fast jobb. Byter rätt ofta tyvärr...och jag vet inte om han fortfarande är svensk medborgare, men som du säger, obelix så kan man försöka jaga ifatt honom med polisen. Ett litet aber är dock att han har gjort det en gång förut. Då hittade de spår av honom i Paris och sedan fann dem honom i Tyskland där han sedan blev utvisad ifrån. Då höll han kontakten med mej utan att tala om var han var.
Jag har en svag känsla i maggropen att han inte vill synas...men det gör ju inte att jag saknar honom mindre. För att inte tala om vad mor vår känner...hon frågar mej nästan varje vecka om jag hört något.
Förhoppningsvis så har han bara behov av att hitta sig själv, att få vara för sig själv.
Eller så kanske han är en sorts modern "luffare" som tar chansen att se sig omkring i världen medans han kan, och samtidigt har ytterst begränsade möjligheter att ha kontakt med er.
Mmmm...får hoppas på det. Önskar bara han kunde skicka något litet meddelande om detta i fall så vore. Bara så att jag vet att han fortfarande lever. Ovissheten är värst, tycker jag.
Jag vet vad du menar, och jag vet hur det känns...
Ovisheten är förjävlig på ren Svenska.
Har varit i liknande sitts men med en annan familjemedlem, på helt andra grunder. Jag vet att det inte går att jämföra eftersom vi är alla olika, men jag hoppas att det löser sig till det bästa för dig.
Att förlora en familjemedlem gör alltid ont, men att inte veta om dom ens lever måste vara hemskt. Har själv förlorat en bror och en syster, men jag vet iaf vart dom finns.
Lider med dig. Kontakta Interpol, dom har nog störst chans att hitta din bror!
Lycka till, hoppas att det löser sig!
273 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2