Känner mig väldigt kökig just nu. Fick mikrovågsugn, lakan, elvisp, handdukar, höganäsporslin, pepparkvarn, chocklad, ett par tröjor och en inramad bild på Christer Rindeblad.
Julklappar?
34 svar · 934 visningar · startad av mikul · sida 2 av 2
Frågan, av mikul
Hej och God jul! Tänkte undra om det är nån som fått några trevliga julklappar i dag? Själv har jag typ fått lite grejjer till mitt nya hem(nyss flyttat hemifrån nämligen), gratis biobiljet, (kanske skall gå Sagan om de två tornen kanske...eller jag vet inte ;)), nya snowboardboots, en skitsnygg silverring och lite pengar mm.. Vad har ni fått? / Mikul
Läs frågan i sin helhet →Jag fick inte så många presenter(har dock inte fått alla än :P ) men än så länge har jag fått en SonyEricsson T300(det finns minigolf på den! :e ) och en keyboard som jag iallafall försöker koppla in i datorn i detta nu, men som vanligt när det gäller mig och min dator så måste det dyka upp något problem. :l
Nåja, :bire för presenterna iallafall! :bire :birp
Jag är tacksam över att jag inte fick några hi-techprylar eftersom risken för felköp är alldeles för stor. Köper hellre sånt själv och tar emot paket med kläder istället :)
jag fick pengar men surfade in på datorbutiken.se och köpa omedlbart
1 st 80 gb hdd
1 st Logitech internet blabla tangentbord
2 st 128 mb sdram minne
1 st Högtalarpaket A2.610 Rhythmic Wave 610
1 st cd brännare 48x12x48x
typ de jag fick idag iaf .
imorn får man resten at tjocka släkten! =)
Inte till mig då, men till familjen:
http://www.apple.com/imac/
:D :D :D :D
Kläder, pengar och parfym
Jag fick en Ericsson R600 och ett trådlöst nätverk med router :)
Men det bästa var nog att den 23:e damp det ner ett brev från Clas Ohlson som berättade att jag blivit "fast deltidsanställd" som det stog :D
Fick en otroligt snygg o rätt ovanlig vattenkokare!! En kartong fazer mintchoklad och något så "originellt" som två presentcheckar till McD.
:h
Å grattis Racerankan till den fasta anställningen!!!!
oelbal skrev:
btw, fick en helvetes massa porslin och köksattiraljer, vill morsan att jag skall flytta hemmifrån månne? ;)
ja! hon vill att vi ska bli sambos!
Pengar, kläder, 1.5x1m målarduk, oljefärger, penslar, en silverring av min flickvän :D, wokpanna och en massa andra nödvändiga saker.
Bord
Bänk till hallen
Kokbok
En världskarta, ska sätta en blipp på varje stad där det bor nån jag känner :birp
Lampa
Muggar
Tröja - man ska köpa julklappar till sig själv också ;)
Sagan om ringen EE
Motorsågsmasakern Tanta ville inte se den i går
Schak-bräda(glas)
Deo, duchtvål, godis.
systemkamera, cdbrännare, drömfångare. en massa sånna saker. :)
* Ny dator! (Intel P4, 512 Mb, GF 4MX - ingen skärm)
* Morgonrock
* Klocka
* Silverring
* Tröja
* Kalsonger
* Godis
* Armaniparfym får jag imorgon på planet på väg till Egypten! :e
Think that pretty much covers it. :)