Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Frågan 22 dec. 2002 22:15 #1 Minns det som det var i går, men minns inte vem det var som lurade hit mig.. Antingen Matti eller Gustav.. Nån av dom är skyldiga, men jag klandrar dom inte.. Ni däremot bör ju göra det! :e
Satt hemma med min slitna P90 & modem & hade nått bekymmer med nån html-kod eller så & nån av ovanstående herrar skickade en länk på ICQ & resten är historia..
Hur som helst, det har varit skoj i dessa 3 år & jag stannar ett tag till enbart för att jävlas med er! :birp
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Va f-n, det är ju inte förrän imorgon det är tre år sedan. :o
. :o
Fast det var tur att du hittat hit. För hade inte du hittat hit hade aldrig jag hittat hit ;)
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg
SirPeter skrev:
Va f-n, det är ju inte förrän imorgon det är tre år sedan. :o
Det är väl inte mitt fel att du skulle hitta tråden så snabbt heller.. ;)
webtomten: Spammade jag hit dig??
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Grattis Birpoon!
Själv fyller jag inte 3 förrän i februari. :(
J JoakimE Medlem sedan feb. 2000 3 257 inlägg
casca skrev:
Själv fyller jag inte 3 förrän i februari. :(
Och jag följer dig som en hök, så passa dig :h :birp
Viktor Medlem sedan aug. 2002 1 752 inlägg Grattis :)
Snart har jag varit här i 6 månader, dags att fira snart :)
/Viktor
Garbo Medlem sedan apr. 2002 1 509 inlägg Grattis!!!! Vad vore wF utan dej?? :birp
(o shit...det där lät ju smörigt, hoppas min sambo inte ser det...)
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Äsch, mer än 4 månader kvar innan jag fyller 3 år :(
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg (Tillägger att jag har en annan user som hängde här lite innan han glömde sitt lösenord och dumt nog skapade en ny snubbe, sen blev den usern tråkig så jag skapade ytterligare en.)
1½ år kvar.. om inte mer för mina 3 år :e
S stevenet Medlem sedan juni 2000 1 251 inlägg Den 30:e juni smäller det, eller hur snabel-anders? :D
Z zipp3r Medlem sedan aug. 2000 963 inlägg grattis, ska bara säga att det tog ett bra tag innan jag fattade att bire var en kille =)
Garbo Medlem sedan apr. 2002 1 509 inlägg
zipp3r skrev:
grattis, ska bara säga att det tog ett bra tag innan jag fattade att bire var en kille =)
Hä, det fatta jag på en gång! Han är så där kaxig som bara en kille kan!!
:e :e :e
frankof Medlem sedan jan. 2001 6 874 inlägg
Han är så där kaxig som bara en kille kan!!
Nänä, han är sådär flötig ödmjuk :e §e
Grattis Bire :birp
Bire skrev:
SirPeter skrev:
Va f-n, det är ju inte förrän imorgon det är tre år sedan. :o
Det är väl inte mitt fel att du skulle hitta tråden så snabbt heller.. ;)
webtomten: Spammade jag hit dig??
japp :) från någon sida du hade för ett bra tag sedan.
Man kunde ladda hem script m.m. på den :)