Några polare ska ut och käka med några damer på restaurang, andra ska vara med sina respektive. Min egen flicka jobbar. Jag är lämnad ensam denna fredagkväll, så säg mej, vad ska jag göra? :q :(
Full som en tankad bil sitter man och funderar på vilken film man skall somna till inatt :birp :birp :birp
Jag kommer inte att vara nykter imorrn heller om jag skulle tro det, det är invigning med kareoke på min stammis-bar imorrn, och man kan ju inte missa alla kompisar som gör bort sig framför en massa folk :e
Fan ta min kompis bartendern, hålla på och låta mig köpa öl billigt, han måste ju förstå att jag inte har psyke nog att motstå när en billig öl ställs framför min näsa.
*film var det ja, nu skall vi se vad vi kan hitta... !?*
Japp, nu har jag inte valt film, och det står mellan dessa filmer:
M.A.S.H
Indiana Jones and the last crusade
Ice Age
The Matrix
The Return of the Pink Panther
... mjöligtvis kanske lite parlamentet, eller en musik-DVD...
Hjälp en gammal primalhjärnshandikappad spritdrickande Vide nu, så skall jag se till att alla får en riktigt god **** (krypterat ord), men var inte ledsna eller nyfikna, jag vet inte själv vad jag skulle ha skrivit om jag visste vad jag håll på med nu.
Status:
Det blev visst filmen "dum och dummare", och jag undrar vad grannen tyckte om att den gick på repeat tills åttatiden imorse, med den normala volymen man brukar ha när man varit ute på fest och tappat öronen på vägen hem. ;)
OT: Sagan om de två tornen ikväll!!! :D
264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e