Ojojojojoj! Hoppas hon tog det bra! :)
Det skulle också kunna heta - Vilken är din "kompis" ;) mest pinsamma historia?
Här kommer mitt bidrag:
Jag kallade min flickvän för - mamma ...inte en gång utan 3
19 svar · 848 visningar · startad av Jesper T
Det skulle också kunna heta - Vilken är din "kompis" ;) mest pinsamma historia?
Här kommer mitt bidrag:
Jag kallade min flickvän för - mamma ...inte en gång utan 3
Ojojojojoj! Hoppas hon tog det bra! :)
En kompis till mig hade varit ute på en ordentligt fyllerunda, varpå han kommer hem med sin flickvän (som jag faktiskt pratade med i telefon samtidigt som detta händer) och skall gå och lägga sig. Tydligen var han så full att han inte visste var han var och detta resulterade i att han stoppade in slangen i sin VHS-video och pissade i den. :e
Varit på fest och skulle sova över hos en bekant som fortfarande bodde hemma då det var för långt till min hemstad. Vaknar på natten med tydliga indikationer på att jag bör bege mig till en toalett snarast möjligt p.g.a kraftigt illamående.
Lyckas efter visst letande i mörkret hitta dörren till rummet jag befinner mig i och öppnar den. Nu är det bråttom! Rusar fram mot toalettdörren och sliter upp den....hinner ta ett steg genom dörren när allt som tidigare konsumerats under kvällen kommer i retur med en kraft som kunde mäta sig med en brandspruta. Sätter reflexmässigt upp handen för munnen, vilket resulterar i att spridningseffekten blir optimal.
Under en stor del av återstoden av natten är jag sysselsatt med att rengöra golv, väggar och tak.
Det mest pinsamma i historien ligger i att hela familjen har hört mig, jag har väckt alla och mor, far samt syster (som jag var lite småkär i) kommer utrusande från sina rum för att se vad det är som händer....var lagom kul vid frukostbordet morgonen efter.
Re: Vilken är din mest pinsamma historia?
Jesper T skrev:
Vilken är din "kompis" ;) mest pinsamma historia?
Överrajder skrev:
En kompis till mig hade varit ute på en ordentligt fyllerunda
...
stoppade in slangen i sin VHS-video och pissade i den.
En kompis, va! :e
Jag har så många pinsamma historier, men jag skyller inte på någon kompis, jag inte!!! :D
OveRRidE skrev:
Tydligen var han så full att han inte visste var han var och detta resulterade i att han stoppade in slangen i sin VHS-video och pissade i den. :e
Detta har en kompis till mig också gjort, fast med skillnaden ett tomt gitarrfodral i en garderob :e
Jag har ju redan lämnat ut mig en gång och vet inte om jag vill fylla på med ytterligare pinsamheter ;)
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=188787#post188787
Var på akuten efter en ordentlig luciafest, var ganska full och ganska "trasig", var ganska otrevlig och kräktes lite här och var. Fick hjälp av en jättetrevlig kvinnlig läkare.
Efter några månader så träffade jag en tjej och blev hembjuden, gissa vem hennes mamma var, jo läkaren från akuten. Ganska så obehagligt...
Det hade varit värre om du spytt på densamme läkare ;)
Jag har så många pinsamma historier, men jag skyller inte på någon kompis, jag inte!!!
Det är sant! :D Det var faktiskt inte jag!
jojo... ska vi tro på det? :e
Ujuj, Bendro. Du leder men Toonster är dig i hälarna. Fyfan :e
Bendro skrev:
samt syster (som jag var lite småkär i)
:q
Tillägg: Det kanske inte är så konstigt egetnligen. JAg har ingen syster själv så hur ska jag egentligen kunna veta...
:)
såja trexter...ta och läs allt igen...lååångsamt så du inte missar vital information :e
Lite hjälp på traven:
Varit på fest och skulle sova över hos en bekant som fortfarande bodde hemma
Bendro skrev:
såja trexter...ta och läs allt igen...lååångsamt så du inte missar vital information :e
Lite hjälp på traven:
Äsch, det är väl inte mitt fel att jag lärt mig att läsa mellan raderna och inte själva raderna. ;)
:)
Det här är faktiskt en kompis historia, och tur är väl det! Rättare sagt en kompis till min bror som skulle, efter en fest, sova över här då det va för långt hemifrån. Han hade druckit alldeles för mycket och mådde rejält dåligt. Sov på en madrass i vardagsrummet och efter en stund både spyr han och skiter ner sej. Brorsan och min far(!) fick bära in honom till badrummet och lägga honom i badkaret för att spola ren honom.
Lite lagom pinsamt sådär ;) :e
Å fy fan :birp
Gein: :e Den historien rockade!
Även voigtann1 borde fjölja Bendros tips.
Bendro skrev:
Lite hjälp på traven: