Följande scenario har utspelat sej i min närmaste krets:
Person A träffar person B och C.
Person A ringer person D som är person B:s mor och utrycker sin oro över att person C verkar var "nästan alkoholist" och detta genom att endast ha studerat person C:s hy.
Person D ringer då genast upp B och berättar vad C har sagt.
Något tag senare träffar person A person E som är bror till både B och A. Under deras gemenskap förklarar A sin framåtanda och pratar livligt och ivrigt om sin fina utbildning, sina barn, sina nya datorer etc. och undrar samtidigt varför person E inte är lika framgångsrik. Då replikerar person E med att han redan gjort nästan samma sak som A fast före denne. Person E får då ett förslag om att göra som de gör på AA-möten och erkänna inför sej själv och andra sina svagheter för att person E skulle behöva detta.
!!! :x
Rörigt?? Inte värre än vad det är i verkligheten!!
Jag undrar...vem är det egentligen som har problem här??
Huhu...jag ville bara uttrycka min frustration till att när harmoni råder så måste visst personer i min närhet ställa till med nåt. Om så bara för att förkväva harmonin....
Det står att person A ringer person D som är person B's mamma och sen ringer person D upp person B för att säga vad person C sa? Hur kom person C in i bilden? :q
Det står att person A ringer person D som är person B's mamma och sen ringer person D upp person B för att säga vad person C sa? Hur kom person C in i bilden? :q
Nej, person D ringer upp B för att berätta vad A sa om C...
Som en person med förhållandevis god insyn i den "inre kretsen" måste jag meddela att jag nästan förstår sammanhanget!! :OO
Person A och D är jag bombsäker på. B och E till 52% ungefär. C ingår väl inte i familjen eller... *Funderar lite på vad F tycker*
Jag undrar...vem är det egentligen som har problem här??
För Ekström och dem som tyckte att det var lite rörigt med alla bokstäver så har jag gjort en liten översättning:
Gustav Dahlén träffar Robinson-Kent och Jan Emanuel .
Gustav Dahlén ringer Saddam Hussein som är Robinson-Kent :s mor och utrycker sin oro över att Jan Emanuel verkar var "nästan alkoholist" och detta genom att endast ha studerat Jan Emanuel :s hy.
Saddam Hussein ringer då genast upp Robinson-Kent och berättar vad Jan Emanuel har sagt.
Något tag senare träffar Gustav Dahlén George Bush som är bror till både Robinson-Kent och Gustav Dahlén . Under deras gemenskap förklarar Gustav Dahlén sin framåtanda och pratar livligt och ivrigt om sin fina utbildning, sina barn, sina nya datorer etc. och undrar samtidigt varför George Bush inte är lika framgångsrik. Då replikerar George Bush med att han redan gjort nästan samma sak som Gustav Dahlén fast före denne. George Bush får då ett förslag om att göra som de gör på AA -möten och erkänna inför sej själv och andra sina svagheter för att George Bush skulle behöva detta.
302 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e