....måste hitta den där fåniga lunarstormspråk översättaren...
Det var nån tråd på cafeét en gång som hade en länk till nåt formulär som översatte korrekt svenska till lunarspråk.
Har någon nån som helst aning om vart det tråden finns. Har sökt men hittar den inte!!! :(
Hmm kanske skall förklara varför jag vill ha den... Det är INTE så att jag blivit Lunar-fan eller nåt. Nej, oh nej! Det är så att min chef tycker att Lunar utvecklar det Svenska språket (?)!!!
JA, jag vet...jag skyller på tillfällig sinnesförvirring för karln är bra i övrigt! Men, i sann konservativ anda skall jag omvända honom och driva ut Lunar-demonen som uppenbarligen satt klorna i honom. Därför kommer all dokumentation som jag skickar till honom från och med idag att skrivas på Lunar-språk... Tills dess att han tar tillbaka detta fruktansvärda påstående! ;)
Hmmm nämnde jag att jag strax ska skicka en fyra sidor lång tätskriven planeringsrapport för marknadsföringsavdelningen till honom... ;)
AzZå Fazt än ja vEt att typ d e Helt typ feL fOjum Zå måzte ja bA da, mE tanke På BirEz kommenTAj oVan, typ NämNa atT d kOMMer en ZuPerbra Film på zöndAg...... "TotmeN e faR typ te allA barnEN". *ler* Ze dEn!!!
[ironi]som en hyllning till lunarstorm så tycker jag vi implementerar en lunariserar-funktion i wF som automagiskt ändrar varje inlägg till lunarspråket[/ironi] :e
azzå Typ Azzå typ AZzå typ Azzå Typ tyP tYp tyP typ tYp tYP TYP Typ tYp typ typ ja Typ haj Typ typ tYP typ tYP tyP eN typ typ jandig tyP TYP typ tyP tyP tYP zlipz typ tyP typ typ typ typ tYp tyP tyP Typ typ typ typ TYp typ typ TyP typ tyP tYp typ Typ typ tYp typ typ tyP typ typ Typ Typ tYp typ TyP tYP tyP typ Typ typ typ Typ typ typ typ typ Typ tyP tyP typ typ
efter bara 20 tryckningar. Mmm. Jag har så mycket att göra. :)
if JeQuezt.queryZtring("do") = typ "ZkikKa" Then
' koLLaj typ zå att Alla fäLt e iFyllDa
if jequeZT.fojm("rubRik") = typ "" THen
ZeZziOn("fel")= "dU måZte fYlla typ i en juBrIk!"
elzeIf rEquezt.FoRm("ePozt") typ = "" THEn
Zezzion("fel")= "du typ mÅzte typ fyLla i din EpozT!"
elzeif JequEzT.forM("mejL") = "" ThEn
zeZziON("FeL")= "Du måZTe fylla i etT mEddeLANde!"
end if
' typ om fÄlT inTe e ifyLlda
If zezzIon("FEl") <> "" tHen
rezpOnzE.rediRECt "Zidan.AZp"
ENd iF
' Hämtar Infot FRån forMuläReT
dIm rubRiK, epOzt, mejl, oBJeKt
jubrik = ReqUezt.form("JubriK")
epozT = ReQuEzt.Fojm("EpozT")
mejl typ = typ requeZt.fOrm("MEjl")
' zkiKkar typ iVäg typ mEjlEt
zeT objekt = creaTeobJect("cdontz.nEwMail")
oBJEkT.fROm = epozt
ObjekT.To = "dIn@Epozt.CoM"
oBJEkT.ZubJect = Rubrik
oBjEkt.bOdy = mEjl
objeKt.zeND
zet objekt typ = NoTHing
reZpOnZe.wRIte "zkikKat!"
%>
<% elZe %>
<!-- foRMuLäret -->
<foJM aCtion="zIdan.azp?do=zKiKka" MethoD="PozT">
<InpUt type="Text" naMe="rUbjik">Rubrik<Br><!-- alTErnAtivt fÖrBeZtämt i en .hidden.... azzå -->
<InpuT tyPe="teXt" naMe="EpoZt">Epozt<bR>
<TExtaRea naME="mEjL"></teXtaRea>mEddeLande<bj>
<iNPut tyPe="zUBmIt" valUe="ZuBmit"><br><br>
<%
' ZkRIver ut meddelANDe om fält inte typ e IfYllda.
if zEzzIOn("Fel") <> "" theN
ReZponzE.wjIte ZezzioN("fel")
ZeZzion("Fel") = ""
eNd if
%>
</fORm> typ
<% typ end if %> *skrattar*
275 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e