webForumDet fria alternativet

Ingen födelsedag

Småprat

27 svar · 557 visningar · startad av JaktJanne · sida 2 av 2

Frågan, av JaktJanne

Idag var det första gången på länge det inte fanns några som fyllde år, vill ingen konkurrera med Wf :q

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan jan. 20016 874 inlägg

Varför inte? OveRRidE vill hemst gärna att du gör det.

Faran är att han svarar i alla trådena ;) §jr

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

En tråd om att ingen fyller år idag blir väl inte mer intressant bara för att den ligger i Caféet

Det beror väl på hur man ser det. Caféet finns ju av en anledning. Och den är som beskrivningen på forumet är.

Jag tycker att ditt gnäll på mitt gnäll är enerverande.

Men du missar poängen. Jag anmärkte på att du faktiskt gnäller mer på sådana här trådar, än jag gnäller på dig.

Varför inte? OveRRidE vill hemst gärna att du gör det.

Sålänge den finns i Caféet och reglerna tillämpas som vi har nu, så får han gärna göra det.

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

*Önskar en fridfull påsk*

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Sålänge den finns i Caféet och reglerna tillämpas som vi har nu, så får han gärna göra det.

Jo, jag vet väl också att man _får_ skapa alla dessa meninsgslösa trådar - men jag kan inte påstå att jag får ut så mycket av dom? Får du?

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

moahahahha

Ok, jag bytte. Nu fyller jag år idag. Säg grattis! §e

byter tillbaka i morrn moahahahaha

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Hmm.. Jag får..

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Jo, jag vet väl också att man _får_ skapa alla dessa meninsgslösa trådar - men jag kan inte påstå att jag får ut så mycket av dom? Får du?

Det jag anser att jag får ut av Caféet är måttliga doser av humor av det jag läser, vilket jag anser är väldigt kul i vissa lägen.

Däremot anser jag faktiskt att det är väldigt bra med Caféet, för där finns faktiskt en väldig plats för knytande av kontakter (även om de alltid inte syns) och en chans för medlemmar att, på en mer mänsklig nivå, 'lära känna' varandra. Caféet är ungefär som vårt jobbs fikahörn. En soffgrupp där det egentligen bara snackas en massa skit. Men ack så skoj det är ibland.

I ärlighetens namn, Caféet behövs (men det är en annan fråga) och då kommer man tyvärr inte undan den övermåttliga dosen med trams som lätt blir. :)

Medlem sedan apr. 200274 inlägg

Caféet är ju kanon som det är nu. Varför ändra på något
som lyfter hela sidan?

På övriga sidor går jag aldrig in på caféet för de är så trista
och saknar trådar, här går man in för att man känner sig hemma
bland alla galna människor som vågar vara sig själva.

Caféet är till för en massa skitsnack och idiotiska inlägg så länge
vi inte bryter några regler/lagar... utan den sjunker sidan enligt mig...

okej att vissa trådar är barnsliga och till ingen nytta, men tänk såhär, någon får ju nått ut av det!

264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)