Grattis! :e
Grattis webForum...
76 svar · 8 552 visningar · startad av Rikard · sida 4 av 4
Frågan, av Rikard
...och Kjell! Nu firar vi webForums 3-års födelsdag!
Läs frågan i sin helhet →Håller med Bire om att det är svårt att säga grattis till en dynamisk webbplats, så det får nog bli ett grattis till skaparna istället! Grattis!
Webforum är helt klart det bästa forumet med dom bästa smiliesarna ;) och dom bästa medlemmarna och dom bästa administratörerna som finns!!! :bire :)
Weeeeeee! :D :D :D :bire :birp :)
Tänk vad tiden går fort när man har roligt...
Själv registrerade jag mig 1999-12-04
Kommer ni ihåg diskussionerna med Jani på Idg angående eForums nya inloggningsregler??
(För er som undrar så var det de ny reglerna som orsakade missnöjet med eForum och som till slut mynnade ut i webForum)
Grattis Kjell :bire
kjellkod :)
Patrik Nylin skrev:
Kommer ni ihåg diskussionerna med Jani på Idg angående eForums nya inloggningsregler??
Jupp... :e
Aspolut... Vet inte om jag skall skratta eller gråta, men resultatet (wF) blev helt ok! :)
(Y)
Grattis wF :)
...och det tog mig bara tre dagar att märka denna tråd och att Finland och wF är födelsedagskamrater! :r ;)
Weee! :bire
webForum lever efter 3 år! (Sune speaking!)
Oj har det redan gått tre år sen starten!?
Det känns fantastiskt att webForum fortfarande är still going strong!
Jag dyker inte in i diskussionerna så ofta numera men ibland händer det att jag slinker in för att kolla upp något som jag behöver veta angående javascript eller html... men jag har lagt webberiet lite grann på hyllan numera. Känner mig lite bränd efter alla snurrerier i IT-företag som spekulerat lite för kraftigt på börsen...
Numera går jag på konst-skola (jodå, man kan vända på en femöring fortfarande trots att man passerat fyrtiostrecket. Jag tänker bli konstig på riktigt.
Det var kul att se att Rikard sparat min inbjudan till wF... gud vad patetiskt smörigt jag skrev... :r
Och jag vet inte om jag när min öl dyker upp men efter tre år börjar törsten bli olidlig!
Kul att ni andra tagit vid och fört vidare detta fantastiska forum
Hoppas wF lever vidare i samma goda anda även i fortsättningen (vilket jag inte tvivlar på!)
Hälsningar Sune!
Sune, din närvaro hedrar oss!
Hurra för wF! :)
Sune (still) for president! :D
Wee, Sune :)
Grattis, eller nåt.. ;)
Jag har ett par dagar kvar till mitt 3-årsjubileum här.. :D