Vad händer nudå?
Inga tröjjs i sikte...
Snart får många ett vadderat kuvär...
115 svar · 3 569 visningar · startad av Tengblad · sida 6 av 6
Frågan, av Tengblad
(Hoppas dom gillas :r )
Läs frågan i sin helhet →Kan man avbeställa sin t-tröja? Lär ju inte få någon innan nästa vinter x( Eller?
Hur stor plats kommer det vadderade kuvertet ta i min e-brevlåda? Är lite orolig för om det kommer få plats :(
Det börjar faktiskt bli lite frustrerande nu när man betalade för tröjan för ca 5 månader sen... :l
Den som väntar på något gott... ;)
... Kan vänta för länge... ;)
Snart kommer det vadderade kuvertet!
Ta det lugnt grabbar :)
Tengblad har förmodligen mycket att göra och dessutom så gör han ju detta ideellt och på egen tid som tidigare påpekats ett par gånger :)
Jag vill också gärna ha min tröja, men det får ta den tid det tar. Jag vet ju att jag kommer få en eftersom jag betalt och därmed är det ingen oro :bire
Äh, han ser det som en chans att slippa tvätta - han har ju massor av t-shirts att använda under ett bra tag framöver... :e
När vi väl får dem är det tvätta dem det första vi får göra. ;)
visslaren skrev:
Ta det lugnt grabbar :)
Tengblad har förmodligen mycket att göra och dessutom så gör han ju detta ideellt och på egen tid som tidigare påpekats ett par gånger :)
Jag vill också gärna ha min tröja, men det får ta den tid det tar. Jag vet ju att jag kommer få en eftersom jag betalt och därmed är det ingen oro :bire
Jag tar det lugnt, sa bara att vi snart får dem.
Frågan är nog bara hur ordet snart definieras här på wF? §e :e
:stefan: skrev:
Äh, han ser det som en chans att slippa tvätta - han har ju massor av t-shirts att använda under ett bra tag framöver... :e
När vi väl får dem är det tvätta dem det första vi får göra. ;)
U got me :p §e ;)
men jag undrar bara lite vad det egentligen e som tar sådan tid? är det packningen eller? hur många tröjor gäller det?`
5 månader tycker jag e oacceptabelt för ngt man betalat och då spelar det ingen som helst roll ifall det gäller ideelt arbete.
zipp3r skrev:
men jag undrar bara lite vad det egentligen e som tar sådan tid? är det packningen eller? hur många tröjor gäller det?`
5 månader tycker jag e oacceptabelt för ngt man betalat och då spelar det ingen som helst roll ifall det gäller ideelt arbete.
Det har gått cirkus 2½ månad sen tröjorna blev klara. Dom trycktes alltså efter betalning. Sen ska alla 84 t-shirtsen hamna i rätt kuvert med rätt storlekar osv. Alla kuvärr skrivs förhand. Detta ska jag göra på fritiden (vilken inte är så mycket). Som jag skrev i en annan tråd nyligen så är i princip allt klart, det ska dvs inte ta så mycket längre tid nu.