Prata om Internets historia, det kan ta hur lång tid som helst.
Tja,
jag ska prata om ett ämne i 5 minuter i skolan!
men vet inte vad jag ska prata om. har ni ngn ide?
HJÄLP!
fina smileys! :e
16 svar · 488 visningar · startad av zipp3r
Tja,
jag ska prata om ett ämne i 5 minuter i skolan!
men vet inte vad jag ska prata om. har ni ngn ide?
HJÄLP!
fina smileys! :e
Prata om Internets historia, det kan ta hur lång tid som helst.
Prata om wF :i
*håller med Web-Tor*
Filmhistoria, börja från Lumieres tid.
Om mig! :i §jr ;)
Prata om ninjor, jag kan hjälpa dig med stöd ord om du vill... jag e ju ninja.
prata om modeord som "klockrent", spott spott
Prata om hur snabbt det kan gå för en tråd att bli flyttad :e
Gein, feting ? snus ? hmm *förvirrad* Inte menad som något mot dig om du tog det som det, spottar på vissa modeord, jag har ett par bra konsultord
Break even
Win win situation
Cross functional
Som äpplen och päron du vet
Ikea gjorde så
Modulärt
spott spott
isåfall spottar jag på särskrivningar! §jr
"konsult ord"
;) ha ha så går det när man snackar och skriver e-post till amerikaner dagarna i ända. Förbannade amerikaner
wf, Bire, Sill :p
zipp3r, jag föreslår att du säger följande:
Jag skall berätta om när jag för första gången skulle surfa på Internet och hur väldigt roligt allting blev.
Det var så att jag fick en dator i födelsedagspresent av min Pappa och Mamma. När jag kopplade upp modemet ringde jag telefonnummer 020-218 182 eller var det 020 281 812. Vänta nu.. vad var det... 020-.. nej.. nu vet jag! Det var 08-218 18.. eller vänta var det inte 020-182 218..
Vid denna tidpunkt lär det ha gått 2 minuter om du pratar i rätt tempo, och har rätt inlevelse. Då ställer du dig mot tavlan och bankar huvudet i tavlan samtidigt som du sliter ditt hår...
Sedan får du en snilleblixt och säger. Det var mycket riktigt 0200-218 182.
Hur som helst, när jag hade ringt upp så brusade hela mitt modem, så jag gick till proppskåpet och drog ur proppen, så datorn slocknade. Dessvärre tog jag först fel propp. Jag började med proppen som var tredje från vänster och då slocknade källaren, så att jag inte såg någonting men lyckades ändå sätta tillbaka proppen nummer tre från vänster. När jag sedan tog ut propp nummer fyra från höger, visade det sig vara samma som nummer tre från vänster, vilket gjorde att allting slocknade igen :(
Men när åter igen satte i proppen, tänkte jag inte mig låta luras...
Oj, nu har det visst gått 5 minuter.
Tack för mig!