Hur skickar man en köpfilm/hyrfilm, som du givetvis menar, över ICQ?
Här finns inget att läsa längre=/
29 svar · 673 visningar · startad av mikul
Tänkte om nån hade den på datorn, typ divx eller nåt...
Men nu kom jag på att det kanske inte är så lagligt=)
Hmm, för det är det inte va?
/ Mikul
Ekström:
Man trycker in den i Disketstationen och trycker på den största knapp man kan hitta på datorn=)
Nej, klart det inte är lagligt att distribuera filmer som är skyddade med upphovsrättslagen, du borde läsa reglerna här på wF!
uhm.. :OO
Filmen är grymt bra iaf... ;)
Ok Jag tror att det är bäst att vi tar bort den här tråden då=)
Nån gullig moderator här som kan ta bort den?
/ Mikul
Jo det kan man säga...
Det är därför jag vill ha den=)
Tycker vi ska spara denna tråd för att påminna oss om vilka ondskefulla människor det finns här i världen.
;)
Divx är väl inte olagligt :q
hehe...Jag känner mig i alla fall otroligt Elak som kan tänka en sån vidrig tanke...
Vem har påstått det då?
Nej, klart det inte är lagligt att distribuera filmer som är skyddade med upphovsrättslagen, du borde läsa reglerna här på wF!
Gein, så jag tog för givet att det va det då=)
/ Mikul
Faan va veligt det här blev, hehe :e
Så mycke trubbel för en film...
Nån som vet vart man kan köpa den?
För den är ju ganska gammal ju...
/ Mikul
Vem har påstått det då?
Eftersom ursprungsfrågan är borta kan jag inte veta om det var frågan om att rippa en dvd o skicka den till någon eller om det var frågan om att skicka någon divx film över mailen.
Så jag drog den oskyldiga slutsatsen att det var någon som hade fått för sig att divx var olaglig och dermed utöva självsensur.
hmm..
frågan löd typ nåt sånt här:
Tjenare!
Är det någon person som sitter på filmen hackers 1?
Jag skulle bli otroligt glad om nån kunde skicka den till mig via icq eller nåt.
Har nämligen letat efter den jättlänge nu.Tack i förhand!
/ Mikul
Men eftersom att gein sa att det va olagligt och att jag skulle lsa forumreglerna så trodde jag att det va bäst att avsluta tråden och ta bort frågan så att nån moderator kunde ta bort den...=)
Ja ja... hur är det nu, är divx olagligt?
/ Mikul
mikul skrev:
Ja ja... hur är det nu, är divx olagligt?
DivX är lagligt. Däremot är det olagligt att sprida upphovsrättsskyddat material utan tillstånd från upphovsrättsinnehavaren. Men det har inget med filformat att göra. :)