Missade jag något? Varför har han tagit katten?
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,230366,00.html
roliga är.. sten var min svenska lärare och är min samhällskunskaps lärare :e
14 svar · 352 visningar · startad av voigtann1
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,230366,00.html
roliga är.. sten var min svenska lärare och är min samhällskunskaps lärare :e
Missade jag något? Varför har han tagit katten?
noll koll :e hoppas jag slipper samhällen på tisdag.. eller torsdag :e
Kattastrof för killen, rena misshandeln :OO
-> voigtann1
Jag tycker du ska föreslå ett diskussionsämne på nästa samhällskunskapslektion. Ni kan diskutera samhällets lagar. Varför det är förbjudet att stjäla andras husdjur, tex.
Förjävligt att vuxna människor snor katter från småungar. Särskilt förtroendevalda politiker, det är nästan så att man tror att det är en Aftonbladethistoria.... Eller vänta... Det är det ju...
Är det sant så är det ju sinnessjukt, men som alltid måste man minnas att de verkliga omständigheterna och det som presenteras i kvällstidningarna ofta är två helt olika saker. Det var länge sedan Aftonbladet kunde påstå sig vara en objektiv informationskanal.
Jag förstår ingenting, har ett par politiker snott en katt från en annan familj? :q
Det måste ju ligga något bakom det här eller? Annars skulle jag som kattsnuvad, ansvarsfull far gå raka vägen och ta tillbaka katten. Det är ju som om någon skulle sno min TV och jag visste vem tjuven var, inte fan skulle jag sitta snällt och vänta på att tjuven lämnade tillbaks TV:n...
katten har återvänt till familjen nu... då får jag inte ledigt från samhällen :(
Katten är tillbaka, men felet i skallen på den som tog den består.
Den superintelligenta intervjun på Tv3-direkt i går med den 3-årige sonen i hushållet slår nog alla rekord på lysande journalistik...
Såg inte den, förklara tack.
His Divine Shadow skrev:
Såg inte den, förklara tack.
Helt omöjligt att förklara hur fruktansvärt eländigt det var, dock i sann tv3-anda! ;)
Ja då kan det inte vara bra, stackars kisse...
aaaargh, klickade inte förrän nu, jag har ju haft honom i samhäll en gång i tiden.... hehe, jaja