Frågan 22 nov. 2002 20:41 #1 En sak jag funderat lite över. Ni kan ju ta bort trådar, redigera,
skicka över dem till andra forum osv.
Skulle man inte kunna få se en screenshot så man får en
uppfattning om hur pass maffigt systemet är?
:h
Mycket enkelt, vi ser en selectlista mer än du. :e
Usch, vad tråkigt. Jag som trodde det var massa blinkande high-tech-lampor i rött och grönt som man kunde kontrollera hela forumet med. ;)
Hur som helst, få se en screen!
:)
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Om du tittar på den selectlistan nere till höger på den här sidan där det står "Vad anser du om tråden" så har vi en likadan strax under den som ser likadan ut där vi kan välja vad vi vill göra. mer är det inte helt enkelt.
Fy, vad tråkigt! :)
Så det ända man kan göra som moderator är att skicka iväg, radera?, redigera och låsa trådar?
:)
Nä, man kan splitta och slå ihop också. Och markera som viktig. :)
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Samt skapa relaterade länkar ovanför trådarna och skapa nyhetsmeddelanden. ;)
R Rinaldo Medlem sedan mars 2001 4 214 inlägg Över selectlistan antar jag att det står maktmissbruk!
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Nä det står Klicka här när du vill jävlas med Rinaldo §e
"Över selectlistan antar jag att det står maktmissbruk!"
Fel gissat :P
P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg Det finns en separat rad i selectlistan om ett random maktmissbruk ;)
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg
PeW skrev:
Det finns en separat rad i selectlistan om ett random maktmissbruk ;)
Hysch, den fick vi ju inte berätta nåt om eftersom den är inställd på att attackera Rinaldo och trexter.com oftare än andra. §e ;)
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg Gå in här om du vill leka admin eller moderator på vBulletin:
http://www.vbulletin.com/admindemo/
Användarnamn: admin
Lösenord: admin
Selle Medlem sedan sep. 2001 4 781 inlägg Vilka bra fakta. :)
Demon hjälpte mig förstå mer. :D
R Rinaldo Medlem sedan mars 2001 4 214 inlägg Moderatorer är onda
r / förutom SirPeter... Han är Purond!
crisse6 Medlem sedan dec. 2000 2 526 inlägg men kan ni inte ta en screenshot, jag vill ocksa se hur det ser ut HAR pa wF!! kom igen!
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Heey! Hålla på och avslöja saker sådär! :o
Vad blir nästa steg? Ska du avslöja våra hemliga möten i skogarna där vi offrar SDRAM till de stora vBulletin-gudarna också? ;)
*ropar på Rikard*
Säg till Skarre, han är dum! :e