Det var inget aprilskämt. Telefonen kom med posten idag. Jisses vad tunn den är. :e
Turgubben på wF?
57 svar · 2 133 visningar · startad av Racerankan · sida 3 av 3
Frågan, av Racerankan
Har vi någon riktig turgubbe eller turtant på wF?
Läs frågan i sin helhet →Min kollega vann 110 000 på dagens dubbel i helgen, det är tredje vinsten över 100 000 han är skyldig till.
Jag vinner aldrig nått.
Gislaved; du är ett svin. :)
@nders skrev:
Det kan jag stå ut med. Jag har ju en läcker telefon. :moose
Jag! :)
Gislaved skrev:
Det var inget aprilskämt. Telefonen kom med posten idag. Jisses vad tunn den är. :e
Sweet! :bire
Här har det inte dykt upp någon telefon, vilket jag redan visste. ;) :e
Bire skrev:
Min kollega vann 110 000 på dagens dubbel i helgen, det är tredje vinsten över 100 000 han är skyldig till.
Jag vinner aldrig nått.
Spelar du då?
frankof skrev:
Bire skrev:
Min kollega vann 110 000 på dagens dubbel i helgen, det är tredje vinsten över 100 000 han är skyldig till.
Jag vinner aldrig nått.
Spelar du då?
Jopp!
Bire skrev:
frankof skrev:
Bire skrev:
Jag vinner aldrig nått.
Spelar du då?
Jopp!
Jag och tanta satt å "gnällde" på alla som vann stora pengar och kom fram till att vi inte spelade så det var inte så konstigt att vi inte vann något, så vi började spela lite lätt (lotto bara), ca. 13 år nu, med högsta vinst på en 500ing :x (samma rader varje vecka)
@nders skrev:
Medhåller å det grövsta, och jag tänker då inte bara på just denna händelse. :P
frankof skrev:
Jag och tanta satt å "gnällde" på alla som vann stora pengar och kom fram till att vi inte spelade så det var inte så konstigt att vi inte vann något, så vi började spela lite lätt (lotto bara), ca. 13 år nu, med högsta vinst på en 500ing :x (samma rader varje vecka)
Du jobbar inte på malaco va?
Jaha, här har man varit på semester och under tiden lyckats vinna en MP3-spelare i Philips tävling. Vilken tur att min mor fyller år om någon månad och önskar sig just en MP3-spelare.
Det är trevligt med positiva överraskningar!
Babbelfisken måste ha mest tur. Den är ju hal som en ål (det är väl igen ål?) och har en förmåga att slingra sig hela tiden. :o
K@llen skrev:
Babbelfisken måste ha mest tur. Den är ju hal som en ål (det är väl igen ål?) och har en förmåga att slingra sig hela tiden. :o
Dessutom är han väl vunnen från början!
Vann en bil värd 300.000:-
En Volvo S80