Jag har haft 13 rätt på stryktipset, italienska. Vinstraden såg ut enligt följande: 12st ettor och en tvåa, vann bara 600 spänn! :e
Snacka om att man kände sig knäckt, 13 rätt och endast fjutt pengar till utdelning!
57 svar · 2 133 visningar · startad av Racerankan · sida 2 av 3
Har vi någon riktig turgubbe eller turtant på wF?
Läs frågan i sin helhet →Jag har haft 13 rätt på stryktipset, italienska. Vinstraden såg ut enligt följande: 12st ettor och en tvåa, vann bara 600 spänn! :e
Snacka om att man kände sig knäckt, 13 rätt och endast fjutt pengar till utdelning!
Ingrid skrev:
Det finns inget som heter tur...otur, däremot, finns det gott om.
Nä, jag har följande vinster genom åren:
*en vit tiger
*en hund (mellanstorlek)
*en annan hund (Jättestor, som jag släpat runt hela Kiviks marknad)
*småvinster på vinst-varje-gång-lotteri
*lite pengar på bingolotto
*en stereo.
*en nalle puh i miniformat
*ett rosa täcke
*1300:- på enarmad bandit mellan Varberg och Grenå under full storm. :ePå det stora hela är jag ganska nöjd. :)
:o .....Det är ju bara att gratulera.
Guuuud vilken tuuuur du har haft:OO :x
i läsk-automater brukar man kunna ha tur och få en läsk när man satsar en tia.... :)
Jag har sällan tur. Jag förlitar mig på envishet, hårt arbete och ambition i stället...
Jag fick royal straight flush på en båt till danmark. Vann 500 kr hade jag satsat 5 kr hade jag vunnit 8000 kr.
Sådär, nu har jag vunnit igen. :e
http://www2.reseguiden.se/media/system.plx?code=resia_tavling&layout=resia2002
Gratulerar!
Gislaved.net skrev:
Sådär, nu har jag vunnit igen. :e
http://www2.reseguiden.se/media/system.plx?code=resia_tavling&layout=resia2002
Jag har ju också väldigt tur som får följa med på kryssningen.
Tackar tackar. §e
grattis! men du skulle inte kunna ge oss andra (mig t ex. ) lite av din tur ;)
Polaren kammade hem 600 spänn i mynt på Englandsbåten när vi skulle på klassresa till London 1996. På hemresan kom han på att han hade lagt alla mynt under madrassen på hotellet. Han hette Joakim von Anka efter det. :e
Han fick sina pengar efter ett halvår...
Del Pero skrev:
Vad gjorde du för att vinna?
Grattis! :bire
Jag skrev tydligen någon slogan för några månader sedan. Jag kommer knappt ihåg det, så fråga mig inte vad jag skrev.
Brantis, du pratar goja som vanligt. ;)
Jag blev uppringd av en trevlig tjej alldeles nyss. Hon påstår att jag har vunnit första pris i en tävling som jag var med i för ett tag sedan. En Motorola RAZR V3. Är det någon som vet om den är något att ha?
Jag minns visserligen tävlingen, men man vet ju aldrig ... med tanke på dagens datum, menar jag. Vi får väl se om den dyker upp i början av nästa vecka som hon lovade. :)
Vi vann förra torsdagen 12000kr på dixie och den 21 januari (på min födelsedag) vann vi 6000 på samma program :)
Ha, en annan fick ju tretton rätt på tipset. Tyvärr var det nu i helgen. :(
Gislaved skrev:
Jag blev uppringd av en trevlig tjej alldeles nyss. Hon påstår att jag har vunnit första pris i en tävling som jag var med i för ett tag sedan. En Motorola RAZR V3. Är det någon som vet om den är något att ha?
Jag minns visserligen tävlingen, men man vet ju aldrig ... med tanke på dagens datum, menar jag. Vi får väl se om den dyker upp i början av nästa vecka som hon lovade. :)
Intressant, samma hände mig! :e :bire
Jag tolkar det dock som ett aprilskämt. :)
Jag fick en trisslott av mitt ex's föräldrar i påskpresent, jag vann 25 kr.
Sen var jag med i en tävling i lattjo lajban. Jag vann Elin Lanto's singel, signerade och allting.
Det är det enda jag kan minnas att jag vunnit
/r Motorola V3 RAZR är äckligt nice, så platt och fin.
Min högsta vinst är en korkskruv under en fotbollsturnéring 1993. Jag har å andra sidan tur med flickor och den där korkskruven var inte så jevvla illa nu när jag tänker tillbaka.
Palle skrev:
Gislaved skrev:
Intressant, samma hände mig! :e :bire
Jag tolkar det dock som ett aprilskämt. :)
Jag har inte riktigt bestämt mig än. Det vore ju så trevligt om det verkligen stämmer. :birp