Sitter o äter middag på 30-års fest, det är lördagkväll, tösen mittimot mig är väldigt trevlig både att titta på och att prata med :)
Festen är i Ystad ca 7 mil från Malmö, iom detta så abbonerar 30-åringen en buss för hemfärden.
På väg till bussen så frågar tösen mig om hon får sitta bredvid mig på vägen hem. Javisst får hon det!
Hemma i Malmö tar vi en öl på lokal, vi bor på samma håll, har allså sällskap hem. Påvägen hem frågar hon om hon får följa med hem till mig. Javisst får hon det! :)
Hon stannar hos mig tills söndag morgon kl 07.00!
Innan hon går frågar jag om hennes telefonnummer, men hon säger NEJ ? x(
Kollar med en polare dagen efter om han möjligt har hennes nummer, han hör av sig i dag "Hon vill inte lämna ut sitt nummer"
:q :q
Om hon inte vill lämna ut sitt nummer bör ju betyda att hon inte vill prata mer med dig eller nått sånt.. Iaf funkar det så i lilla obetydliga Falun. ;)
HOn känner väl inte dig sen tidigare så jag kan förstå att hon inte vill lämna ut sitt nummer. Jag gör inte heller det innan jag vet lite mer om killen - tyvärr är inte alla killar schyssta... Om du vill prata mer med henne så se till att hon får ditt nummer :)
ok...Hennes storasyster som är tillsammans med 30-åringen som vi firade i lördax har jag varit på date med! En eller två gånger,,kanske en lite kyss oxå :r
Detta gillade inte "Tösen" och därför inget telefonnummer heller!
Men detta visste hon ju redan innan hon "ville sitta med mig på bussen" eller "Får jag följa med dig hem"?
Jag fattar noll
:OO :l :q x(
Alla mäniskor är olika...så är det, jag tycker du ska sluta fundera
på varför hon inte gav dig sitt nummer. Du lär ju träffa henne ute igen, snacka med henne då.
ok...Hennes storasyster som är tillsammans med 30-åringen som vi firade i lördax har jag varit på date med! En eller två gånger,,kanske en lite kyss oxå :r
Detta gillade inte "Tösen" och därför inget telefonnummer heller!
Men detta visste hon ju redan innan hon "ville sitta med mig på bussen" eller "Får jag följa med dig hem"?
Jag fattar noll
:OO :l :q x(
Innan hon går frågar jag om hennes telefonnummer, men hon säger NEJ ? x(
Och du undrade aldrig varför? Varför ställde du inte frågan där och då? Då hade du aldrig behövt undrat hela den här tiden, du hade ett svar. Kanske till och med en invit till ett nytt möte. :P