webForumDet fria alternativet

Psykologitest

Småprat

8 svar · 374 visningar · startad av JaktJanne

Medlem sedan feb. 20001 507 inlägg
Frågan#1

Frågeställning:
En flicka var på sin moders begravning, där såg hon sin drömprins. Hon blev helt betagen av honom men hon varken talade eller träffade honom utan såg bara honom på håll. Flickan kunde inte sluta att tänka på honom. Efter några veckor så mördade hon sin syster, varför gjorde hon detta???

Fundera ett tag på detta.

Medlem sedan feb. 20013 023 inlägg

för att få träffa sin drömprins igen...

Medlem sedan feb. 20001 507 inlägg

Det var rätt.
Att du kom fram till detta så är risken stor att du har ett psykopatiskt beteende. :P
Enligt en Amerikansk undersökning av dömda psykopatiska mördare svarade 98 % av dessa liksom du rätt på denna fråga. Eftersom du gjorde detta så hoppas jag att inte träffa dig till du varit hos en psykolog. ;)

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

Jag tror nog att 98% av hela USAs befolkning också skulle svara så på frågan för det är väl den enda förklaringen? Bry er inte om statistik så mycket ;) .

Medlem sedan dec. 19992 751 inlägg

clarkbones: Redigera till att hon var sugen på makaroner istället.

Medlem sedan apr. 20013 480 inlägg

jag hade precis samma svar som clarkbones....

betyder det att jag är en amerikan :q

Snälla säg att jag inte är en amerikan

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

Lord Pingu skrev:

Snälla säg att jag inte är en amerikan

Amerikaner tror ju att USA är universums mittpunkt, du tror att det är Munkedal. Så då kan du ju inte vara amerikan. ;)

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

Du är ingen amerikan.

Medlem sedan feb. 20013 023 inlägg

JaktJanne skrev:

Det var rätt.
Att du kom fram till detta så är risken stor att du har ett psykopatiskt beteende. :P
Enligt en Amerikansk undersökning av dömda psykopatiska mördare svarade 98 % av dessa liksom du rätt på denna fråga. Eftersom du gjorde detta så hoppas jag att inte träffa dig till du varit hos en psykolog. ;)

Jomen, grejen är ju att det inte finns något annat rimligt svar givet den info som ges.

Jag har inte varit hos psykolog någon gång faktiskt, däremot var psykologi ett av få ämnen jag hade högsta betyg i när jag gick i skolan. ;)

258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
123 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)