Frågeställning:
En flicka var på sin moders begravning, där såg hon sin drömprins. Hon blev helt betagen av honom men hon varken talade eller träffade honom utan såg bara honom på håll. Flickan kunde inte sluta att tänka på honom. Efter några veckor så mördade hon sin syster, varför gjorde hon detta???
Det var rätt.
Att du kom fram till detta så är risken stor att du har ett psykopatiskt beteende. :P
Enligt en Amerikansk undersökning av dömda psykopatiska mördare svarade 98 % av dessa liksom du rätt på denna fråga. Eftersom du gjorde detta så hoppas jag att inte träffa dig till du varit hos en psykolog. ;)
Jag tror nog att 98% av hela USAs befolkning också skulle svara så på frågan för det är väl den enda förklaringen? Bry er inte om statistik så mycket ;) .
Det var rätt.
Att du kom fram till detta så är risken stor att du har ett psykopatiskt beteende. :P
Enligt en Amerikansk undersökning av dömda psykopatiska mördare svarade 98 % av dessa liksom du rätt på denna fråga. Eftersom du gjorde detta så hoppas jag att inte träffa dig till du varit hos en psykolog. ;)
Jomen, grejen är ju att det inte finns något annat rimligt svar givet den info som ges.
Jag har inte varit hos psykolog någon gång faktiskt, däremot var psykologi ett av få ämnen jag hade högsta betyg i när jag gick i skolan. ;)
258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e