webForumDet fria alternativet

Mr. N. - En slusk

Småprat

12 svar · 435 visningar · startad av Mr. N.

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg
Frågan#1

URS! :P Jag har inte kunnat duscha på hela dan för varmvattnet är slut, vår panna sjunger på sista versen (vi ska köpa en nya snart :) ). Jag känner mig riktigt sunkig, trött i ögonen, seg i huvet och allmänt äcklig. Detta kan även bero på att jag vaknade klockan två. Finns det någon bot?

Medlem sedan dec. 19996 588 inlägg

Tvättbalja. Koka vatten på spisen och gör som de gjorde förr i världen med tvättlapp osv. Känns förstås inte lika kul men ren blir man i alla fall.

Ska jag hälla upp vattnet i badkaret? Det kommer ju schetalång tid.

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Ska jag hälla upp vattnet i badkaret? Det kommer ju schetalång tid.

Har du bråttom då? :e

Det hinner bli kallt!

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Få se, sedvanlig dusch fredag morron, två omgångar bastu på kvällen på en fest på Kåren, en bort-med-bakfyllan-dusch på lördag morron, bastu igen på lördagen efter gokarten och sedan ännu en bort-med-bakfyllan-dusch i morse.
Länge sen jag var så här ren. :e

Jag avundas dig :stefan: men nu har i alla fall slusken tagit mod till sig och duschat i alla fall, jag skulle uppskatta vattentemperaturen till 20 grader ungefär :( . Men nu mår jag avsevärt bättre. :)

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Tsss... Ut o rulla dig i snön o skrubba dina arma lekamen med en sill!

Det finns ingen snö kvar, dessutom har vi bara strömming hemma och den ska katterna få ;) .

Medlem sedan maj 2001406 inlägg

bakfylla är inte fräscht nej ... och det funkar tyvärr inte för mig att duscha bort den ... men men den brukar släppa framåt 6-7 på kvällen ... :(

Medlem sedan dec. 19996 588 inlägg

Sen när blev ett badkar samma sak som tvättbalja? :o

Det var det närmsta en tvättbalja jag kunde komma i detta hus. Imorse fanns det i alla fall ordentligt med varmvatten.

Medlem sedan feb. 20013 023 inlägg

Re: Mr. N. - En slusk

Mr. N. skrev:

URS! :P Jag har inte kunnat duscha på hela dan för varmvattnet är slut, vår panna sjunger på sista versen (vi ska köpa en nya snart :) ). Jag känner mig riktigt sunkig, trött i ögonen, seg i huvet och allmänt äcklig. Detta kan även bero på att jag vaknade klockan två. Finns det någon bot?

mes! En viking slänger sig i havet eller annat vattendrag om inga varmvattenalternativ finnes...

267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
133 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
133 ms — ändringar (db)