URS! :P Jag har inte kunnat duscha på hela dan för varmvattnet är slut, vår panna sjunger på sista versen (vi ska köpa en nya snart :) ). Jag känner mig riktigt sunkig, trött i ögonen, seg i huvet och allmänt äcklig. Detta kan även bero på att jag vaknade klockan två. Finns det någon bot?
Få se, sedvanlig dusch fredag morron, två omgångar bastu på kvällen på en fest på Kåren, en bort-med-bakfyllan-dusch på lördag morron, bastu igen på lördagen efter gokarten och sedan ännu en bort-med-bakfyllan-dusch i morse.
Länge sen jag var så här ren. :e
Jag avundas dig :stefan: men nu har i alla fall slusken tagit mod till sig och duschat i alla fall, jag skulle uppskatta vattentemperaturen till 20 grader ungefär :( . Men nu mår jag avsevärt bättre. :)
URS! :P Jag har inte kunnat duscha på hela dan för varmvattnet är slut, vår panna sjunger på sista versen (vi ska köpa en nya snart :) ). Jag känner mig riktigt sunkig, trött i ögonen, seg i huvet och allmänt äcklig. Detta kan även bero på att jag vaknade klockan två. Finns det någon bot?
mes! En viking slänger sig i havet eller annat vattendrag om inga varmvattenalternativ finnes...
267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e