webForumDet fria alternativet

Vad görs en lördagskväll?

Småprat

24 svar · 708 visningar · startad av Rinaldo · sida 2 av 2

Frågan, av Rinaldo

Själv sitter man bara här, ofömögen att göra sig efter en iskander kebab, på kungshallen, 2 sqaush med massor med fyllning, 300 g chips och 1,5 liter cola. Men kanske ni motionerar mer? // Ville bara tillägga att Racerankan är en mycket inspererad man ;)

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan feb. 20011 517 inlägg

tamtam. igår städade jag bara, förutom att jag käkade en godgod kycklingsoppa. ommöblering är det som gäller. :)

Medlem sedan mars 20015 287 inlägg

Å min spackling blev bra. Åsså har jag (sambon egentligen om man ska vara helt ärlig) tapetserat. (Jag klistrade i alla fall :) )

Bara så ni vet.

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

Ja, spackling är ju ganska kul.

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Okkido skrev:

Huvudvärk och konstiga sms på mobilen "Jag tyckte den var hård" och "Det är inte direkt som jag tvingade dig..puss" från okända nummer.

Muohahahahaha! :e §e

Min helg:
Fredag
1700-2200: Öl på Borgmästaren, after work
2200-0130: Hotellet, själv faktiskt, snackade med lite folk och beundrade fylleslaget som vanligt.

Lördag
Kliver upp vid 1400, kliar mig i skallen, spelar Unreal Tournament 2003 i ett par timmar, dricker lite juice, duschar. Starö släpar med sig kompisarna upp och vi påbörjar en rollspelssession klockan 1800 ungefär. Pizza emellan. Klockan 0500 slutar vi och jag somnar på sängen.

Söndag
Kliver upp 1130 av att vi skall åka till stlhm. Koncert. Tar bilen, kör fel, kommer fram, parkerar i globen :OO får betala 25:- i timmen, alltså 170 spänn :x och går in i globen-centrat och tar en öl och käkar lite. Går till Fryshuset där Nightwish drar en vansinnigt tajt och ösig koncert för 700 personer. Hemresa.

Måndag
Migrän. :x :(

Medlem sedan aug. 20002 272 inlägg

Jag och en kompis anordnade klassfest i lördags (mkt planering blev det i fredags). Ett "fylleslag" som inte är av denna värld :birp

Vaknade vid 11-tiden i söndags, bara att börja städa i lokalen som vi festat i, värsta jag sett... Klabbigt på verenda golvyta där det inte låg någon matta, var så dålig så jag tog mig en grogg så jag piggnade till :e

Städade i 3 timmar, sen hem och stensov hela dagen!

Detta var en helg att minnas!

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)